Alla inlägg under september 2011

Av Pandan - 28 september 2011 19:37

Japp de blev jag idag.. av min egen matkonst... woaw... gjorde potatisgratäng o den smakade som mammas :) lr.. ah nästan.. lite aromat men inte mycke så Exakt.. så där Exakt skrämmande närheten smak...  men gissar att jag kommer inte komma sådär nära nå mer gång... men men... hänt mera idag ? inte värst mycket mera..

Tagit de lugnt... Diskade.. Trots de är makens hushålls uppgift.. men han har klagat på ryggont bra länge , å jag har sett o märkt av det oxå. min älskade har ont :(


så jag diskade o slängde sen iväg ett sms att han har en lugn kväll att se framemot för disken e diskad.

Så nu tar han de lugnt, gissar han väntar på datan...

Angående mina tidigare inlägg om att fatta ett tufft beslut

har man varken kommit framåt eller bakåt, lr mera bakåt än framåt...

Tvekar, bestämmer mig, tvekar igen..  

Tar å sover på saken nåra nätter till..

Sen får man se hur man gör.

Tack Alla ni som kommit med era ord i va ni anser om saken..

Har alla era ord med i mitt beslut..   


Så ska ta o avrunda min tråk inlägg o hoppas ni läsare har det bättre..

å slipper ta en beslut om bryta kontakten lr ej med en som står en nära..

(ni som e nya läsare.. kolla längre in i bloggen så hittar ni inläggen relativt nära dagens)

Av Pandan - 27 september 2011 21:19

klicka på länken så får ni veta varför... 

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13691743.ab


står även på text-tv 111 på kanal7 (nya tv4+)

Av Pandan - 27 september 2011 10:49


Idag fyller denna donna år...

  

Å denna donna e inte vilken donna som helst !!!

Det Är min Mamma  


Grattis  på  din ...årsdag

Tänker inte avslöja åldern då kommer nog mamma ringa o tycka jag va "elak"

heh.. o jag orkar inte direkt...  ifrån henne, 

Sen så ska man inte avslöja en kvinnas ålder heller    


GRATTIS IGEN !

FÅR FIRA DIG NÄR MAN KOMMER NER TILL GÖTET !

Din svärson  hälsar grattis han med ! 

Av Pandan - 26 september 2011 19:50

Hur jag ska göra... sett att minst 20pers har läst min blogg men INGEN har kommit med nå kommentar i stöd o hjälp i hur jag ska fatta detta beslut.. Tack då.. trodde jag kunde få support av er läsare i vad jag ska göra.. om ni undrar Vem personen det handlar om så håller jag detta anonymt..För att va respektfull mot vederbörande person och av kärlek oxå !

Kan tilllägga att jag o personen har en bra relation , IBLAND ! 

Och då när jag drar på min falskhet.. genom att bita ihop.. och följa personen som den skulle ha mig under sitt lillfinger, bara säga positiva grejer o inga negativa.

Vet så ska det inte vara.. Det vet jag.. därav att jag nu behöver Dig som läsares råd ,stöd,hjälp eller hur man ska kalla det för , i Hur Jag ska Fatta beslutet att bryta kontakten med denna person....Eller ska jag helt enkelt aceptera att bli behandlad som en trasdocka/matta ??????


Hjäälp mig... Hur ska jag göra...

Av Pandan - 26 september 2011 13:46

 

När tankarna flyger .... om en grej lr om en person... och Nej ,nej och åter NEJ.. det gäller inte maken.

Gäller en annan... som står mig nära...

Känner jag vill bryta kontakten med denna men , samtidigt inte....

Va ska jag göra? När jag tar kontakt med personen så får man inte den respons man vill ha o bör få...som jag ger till personen..

Jag mår dåligt just av de. 

Att känna mig otillräckllig.. ovälkommen..

Ibland känns de som man pratar till en vägg, ibland inte ... 

Att ens ord inte når eller kommer fram...ibland att de kommer fram men man får höra.. saker som sårar mer än ger nytta och råd..

Tänker ibland..

Hur kunde det bli så här ?

Är det mitt fel vissa saker och ting har hänt på vägen? Som gjort att man har den situation och relation man har till personen idagsläget !?


Hjälp mig.. Ge mig tips , råd å förslag, Hur jag ska göra !?

Vet BARA Jag kan bestämma över detta Val ,

Men Jag behöver ERA ORD över va ni tycker,tänker o känner, o efter det kan Jag Fatta ett Beslut!!!


Av Pandan - 20 september 2011 20:43

Ja.. moster kommer jag o bli !

Om allt går som det ska för syrran min.. 

Att går bra heeela graviditen.


Visst hade jag mina aningar om detta skulle ske.. men såhär tidigt efter allt som dykt upp i spår på vägen... men oj oj oj..

Nu har man nåt fint o vackert att se framemot.. Även om hon anser kommer se ut som en strandad val lr va hon skrev i sin blogg... men men... näh ta o smälta detta o mysa ner mig breve min karl o tjattra öronen av honom om att jag ska bli mooster   

men nu påminde karl om nåt.. tvättstugan.. justfean... ahjah.. hämta rentvätten sen så ... Mysa o tjattra   

puss o nyp

Av Pandan - 15 september 2011 10:40

tänker, grubblar,tänker igen.. grubblar lite till, varför kan man inte somna ?

varför kan man inte få respons av den man saknar ?

tänker åter igen , å grubblar.. tänker lite till...

varför kan man inte få bättre respons av dem man håller kär ?

varför har man sömnlösa nätter ?

varför grubbla ? 


Tänka,grubbla, älska , sakna, sömnlösa nätter...

Haft sömnlöst sen man kom hem från Göteborg, börja tära på mig men

ska över till grannen o har massa mera i huvet men för kaos i hjärnan.

så grannen, kanske få bukt på kaoset...


kaffe o vän. står på tur i mitt kaos !

Av Pandan - 14 september 2011 18:48

han gjorde de... lät han vara i köket dit han traskade...För hade han velat snacka så hade han kommit till v-rummet.. lr så ville han att jag skulle komma... vilket jag gjorde... älskar han juh... sms lite först.. sen traska jag ut för att kändes dumt o sms, när man kan Prata med varann.. lite höga toner biddede som senare blev lagom ton.. å höll så hela väge, känner att mer finns att prata men vi prata om de jag ansåg va viktigaste...  Vilket Alla, vilket innebör Alla inte har med o göra.. räcker ni vet att vi har haft en dispyt.

Ja ja alla nyfikna jävlar tkr nu.. varför ens nämna om man inte få veta.

Finns nåt som heter Privatliv o ibland räcker d att rubriken nämn o sen inge mer.

Respekt tack ! 

Valde att stanna kvar istället för att dra hem... Vilket lönade sig.. fått saker utrett.

Detta är nåt som kommer att läggas under jord o inte nämnas igen... iaf för min del o mitt bästa för den delen oxå.. Jag som drog upp skiten.

Ska nu för min del lämna ifrån mig internet för idag o kväll.. dock ej till 100% men så gott som.... kolla fb... men inge mer... kanske svara,kanske bara läsa o sen logga ut direkt...

Säger de redan nu.. 

nattinatt !


(tror att nåt söstra min skrev på fb va menat till mig men behöver ej betyda de va de, allt kretsar inte kring mig bara kring henne) så då har man fått ut andra saker oxå i samma veva..

Nattinatt igen !

Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards