Alla inlägg under maj 2012

Av Pandan - 16 maj 2012 08:18

Då var det dags igen..   

igår började han sms mig... 

efter varit tyst sen min kompis sms

o bad han sluta i förrgår.   


igår vid 14 började han..

efter vart tyst i nästan 1dygn.

igårkväll sms han o tror min kompis är min nya kille... haha.. 

enda man skrev sanningen

kompis o jag är bara vänner ,

precis som hans väninna o han är..

...jösses...

sen slängde man in i sms att han har inte med mitt liv o göra

då han o jag inte är tillsammans.

Direkt då är jag dubbla personer o har trippla personligheter osv..

skrev bara dessamma desamma men jag är bara en person o har bara en personlighet.

sen efter hjälp av kompis som skrev "blabla" så hade jag 3personligheter ytterliggare O_O 

Sen fick jag igen trippla personligheter efter han la till en..

Undra hur han matematik går ihop ?

Han anser jag är 2personer med trippla personligheter +1 o har ändå tre personligheter.

typ    hänger inte ens med själv 


nu på morgon ERKÄNNER jag att jag sms han. 

"Blabla bla bla blabla" (kl8.22,16maj)

Vilket såna svar han hädanefter kommer att få..


Om jag väljer att svara..


bla bla bla.. enda han kommer att få !

eller de mesta svaret .. sen får man se Vad han skriver.. man blir såå 

   på han !!!!

    Händer annars.. inte mycket.. försöker ta en dag itaget.. bita ihop å inte göra dumma saker eller säga dumma saker...

Idag kommer dotter min   fast det är på eftermiddagen.. Få se va man hittar på fram tills dess... 
Just nu e man hemma hos kompis som hjälpt mig med att hålla mig lugn o fin o inte kasta mobilen o allväders håll. han sitter nu o babblar för fullt med kompis via datan.

Samtidigt är det lite skola för mig  

Näh avsluta bloggen kommer ej på va mer som ska skrivas..

tjingeling    

Av Pandan - 13 maj 2012 01:31

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



sitter å dricker kaffe o grubblar så här i nattens 
timmar...

om hur mitt liv kunde bli såhär !?

 Så knas.. Så fel... Hur man kan va stark men ändå svag , göra dem val man gjort. Trots vänners välmenade ord genom alla dessa år....

kanske uppsöka kurator lr dyl för happy pills lr nåt :/



insåg en annan grej... 

tack att ni frågar hur jag verkligen mår...

tack... 
inte en enda jävla fråga.. " Hur mår du!?" 
...bara "go girl" "prat hur han vart" .. tack..
ville skriva hur han varit men glad jag fick stöd där
..men NI har ändå glömt nån ! 

MIG ! 

Sitter här hemma i ensamheten o helt knäckt.. gråtandes... 

Fått stå ut med hans sms.ande i 7dagar nu..

om det ena o andra sms till de tredje förjävligaste sms...

Tack så jävla mycket för erat stöd i detta...

en del har ändå vetat om hans betende.. 

Tack iaf till en vän som verkligen BRYTT sig... 

o märkt ..dessutom vän o jag träffats en gång o pratat lite grann genom åren..

Du vet vem du är (N.O.jr.K) !! 
 



Tidigare idag...en av få tjej kompisar jag har.. skrev kommentar på facebook.....efter jag skrev en status.. Där jag fick hjälpen att få ut hur han varit mot mig... tänker inte ändra på namn eller nåt.. till o med mitt namn får vara kvar.. lr min väns namn är ändrad men det har sina skäl. min status i kursiv text o väns i fetstil. 





"asså nu pallar jag inte att vara tyst längre.... nu får André ta o ge sig.... lägga ner sin fantasi o allt därtill... nu e det första klago status överhuvudtaget...tror han verkligen jag ligger o ha samlag med en annan ??? NEJ !!! ÄR Ensam så de bara visslar om det.. enda sällskapet är facebook !!!! GE UPP !!! GAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaH !!





L.O : *morrar* nu skriver jag om va jag skulle skrivaigen, min dotters sabla laptop raderade va jag skrev innan.  Lilla andré ska enbart hålla käften, för du är SINGEL o han ska inte bry sig om du så hade gang bang !! Han får hoppas "lilla Lola" inte träffar på hnm, för då lär tussar ryka när jag lär skälla ut hnm ! Du gav 110 % i det förhållandet, men i hans ögon var inte ens det nog !! & nä gott folk, jag har inte bara fått höra En version om det som hänt, för jag har fått min egen uppfattning om personen i fråga då jag snackat m hnm i luren en bra stund, efter han hade fått Lea att gråta, när han påstod att hon inte älskade hnm !! Enligt hnm älskade hon inte hnm, o då anser jag att... han bör älska sig själv först innan han kan se att andra med älskar hnm! Mer skev verklighetsuppfattning hos en person får man leta efter !! Lea avgudade denna person, han bad henne hoppa,  o hon frågade praktiskt taget hur högt, sen får hon psykisk misshandel som tack ?!?! JAg har bergis formulerat mig konstigt nu på ngt vis som ngn jävel lär påpeka, men jag är stressad & jag är irriterad !


Hur ska jag komma vidare ? När jag nått botten av botten..

En botten jag trodde jag never ever skulle nå.. aldrig heller tillåta heller...

men ändå är jag här... å jag tillät det hända.. undermedvetet..

Trodde jag skulle komma stark ur förhållandet .. men så fel jag hade..
I´m a loser... bara inse fakta...


  

Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards