Alla inlägg under december 2012

Av Pandan - 23 december 2012 21:14

Ganska uppenbart visserligen men..
För min del en ovanlig jul.. Träffat en ny kille.. Eller mer en man.. En karl.
Är hemma hos han nu.. Och imorgon har vi middagsdejt :-D
Hur vanligt är de med julbord som romantisk middag ?? Och då även på hemmaplan hos han.
Just nu ligger man i hans soffa.. Tittar på mumien .. Filmen på 6an.
Kaminen sprackar på å ger både värme å romantisk mys å julkänsla på hög nivå.. Paketen ligger under granen .. Och får man va ärlig !? Så vill jag bara ge han sin julklapp nu.. Så man få se hans happy face :-D känner mig grymt otålig på den fronten.
Bara timmar kvar till jul.. Så.. Då Jävlar.. Då får jag se.
Han har fått känna på den iaf.. Tung å hård paket.. 3kg väger den bara :-P
Kan säga han blev paff av tyngden på julklappen.. En positiv sida iaf..
Nä mysa vidare å invänta morgondagen ..
God Jul <3 <3 <3

Av Pandan - 16 december 2012 23:21

Ser i besök Loggen att folk är nyfikna .. Kuligt värre :-P
Men helgen har vart heeeelt crazy men grym.. Bilder å mer info kommer när jag kommer hem samt sitter vid datan.. Säger en sak.. STAMPEN ROCKAR <3

Av Pandan - 10 december 2012 01:00

Man har en blogg..
Hänt massor sen sist.. Men de tar jag å berättar när jag sitter vid datan.
Veckan som kommer är halvt som halvt uppbokad.. Men måndagen börjar med softar dag.. Så... Sjysst start på veckan tackar man för <3 O:-)
Nu sova fram tills man vaknar.. Slipper vakna av alarm "medicin" kl 8 *yay*
Längtar till fredagen då man ska få stampa o shackea loss till underbar musik å som man älskar.. Nämligen rockabilly <3 <3 <3
Trodde inte i mina vildaste drömmar att få uppleva den biten som man bara kan göra på vår å sommar tiden.. Så.. Fredagen sista för iår. Trodde Arboga Meet va den sista men icke !
Nä.. Sova tills man vaknar.. Todels på er <3

Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards