Alla inlägg under september 2012

Av Pandan - 29 september 2012 21:43

en bild....nu... myyyys

Av Pandan - 29 september 2012 21:39

Wiiie... dotter å jag har cammat sen sen 20. nu ska min flängfia sova... godnatt hjärtat mitt <3 bilden togs strax innan vi sa god natt... nu blir de mysa med pojkvän å dricka upp romåcola å likör sheridan's som jag har i vardera glas å står å väntar på mig :-)

Av Pandan - 29 september 2012 12:15

dags å äta nåt annat än kaka till kaffet... tjingeling men visst ser ena brödet ut som nåt annat ????

Av Pandan - 29 september 2012 08:49

vakna nyss å fortfarande trött.. blir nog att somna om... sen kommentarer gällande bloggen ser jag helst här på bloggen... ni måste inte fylla i alla rutor. räcker med namn samt va ni vill skriva.. för jag kommer att nog använda bloggen mer än fb. puss på er....

Av Pandan - 28 september 2012 22:26

ligger i soffan å myser med älsklingen.. dock har man världens huvudvärk som i ett led som kommer efter man gråtit idag... allt som hänt tidigare gjorde att allt bara blev för mycket... tur hade man att älsklingen hade hunnit hem innan allt brast å tårarna bara rann... kan säga att mycket här jag å bära på i ansvar å ultimatumet eller orden man fått höra gör inte saken bättre.. jag må va galet kär å lycklig med min kille å mina 2barn men ärligt..jag mår asdåligt på insidan..få vänner vet va jag menar.. ni andra vänner verkar inte bry er... eller är jag blind ? pågrundav min mående ???

Av Pandan - 28 september 2012 09:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pandan - 27 september 2012 09:50


Även denna natt drömde man en skum/udda dröm...
denna gång om ett test som finns men man utför de på ett annat sätt...
ett graviditets test.
Drömmen börjar med att jag gör test efter test under en låång period ,

Allt från stickor till den andra testgrejen som finns, glömt bort namnet på den pinnen... aah men iaf.. i drömmen har jag en känsla att skiter i detta trött på att kissa på pinnar o stickor för att hoppas att bli gravid...ger upp å hade gjort de bra länge.
bjuder in en vän på fika å pratstund o för att snyfta... nu till grejen
vännen nån brud jag aldrig träffat förr.. men
hon är i min ålder och vi har tydligen känt varann aslänge.
tiden går , kaffetår på kaffetår går, sen går hon till

sin handväska.. o tar fram ett test... som hon förklarar är tydligen är en 2in1-test.

Jag torkar tårarna mina , å frågar hur den funkar.. 
hon visar mig... tar fram ett plåsterliknade bit.. som sån där mot munsår.. 
placerar den på testet... sen tar o placerar lilla men ändå åbäket till test på min underläpp.. tänker.. vah faaan är de här, ett skämt eller ?
hon håller en kort stund , tar bort sen på en display kommer siffror lite random fram för att sen stanna på en siffra, en 4 och en 8 i detta fall.. då sa hon att du har tydligen 4dagar på dig å rulla runt med maken i sänghalmen och detta va ägglossningstestet.. hon skulle återkomma... sen vakna jag pga
Jag blev så chockerad av just 4dagar på mig. siffran 8 vet jag inte då jag vaknade av chocken....

Dock hann jag aldrig berätta till mor om drömmen då man bidde censuerad av nåt/nån ! men samtals ljudet försvann i bådas mobiler.
Nu kaffe,kaka å cigg så
baij baij på er godingar ! 


Av Pandan - 27 september 2012 09:24



 


GRATTIS UNDERBARA MAMMA TILL MIG

OCH MORMOR TILL MINA BARN och BLIVANDE SVÄRMOR TILL
 MIN FRAMTIDA MAN 

TACK ATT DU FINNS VID MIN OCH BARNBARNENS SIDA PÅ DITT 

SPECIELLA SÄTT , NÅT SOM INGEN ANNAN KAN ,

NÅT SOM BARA DU KAN.

GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG IDAG 27/9
HOPPAS GLASSTÅRTAN VAR GOD SOM MAN ÅT DÅ JAG VA NER.

VI ÄLSKAR DIG 
// Dotter o blivande svärsonen med dina barnbarn






Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards