Alla inlägg under juni 2013

Av Pandan - 14 juni 2013 23:06

..................
...............
..............................
.......................

Prata med mig !!! Vad har jag gjort !???

Av Pandan - 14 juni 2013 20:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pandan - 11 juni 2013 19:03

......................................
......................................
.............
Ja vem ?
...................
...................
jo ni alla bryr er om va som skrivs på bloggen ... men ingen jävel Hör av sig å frågar mig hur jag mår.. ingen jävel ber mig mötas på stan å ta en fika... Ingen ! INGEN !!! Är det tacken ? Speciellt ni som har lösenordet till dolda inlägg... samt är bjudna på bröllopet !!!
Vet att en väninna har svårt att höra av sig då hon är på sjukan å ska få sin efterlängtade operation. Grattis !
Men ni övriga ????? Funderar att delete eran inbjudan. men ska fundera vidare.....

Av Pandan - 9 juni 2013 21:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pandan - 3 juni 2013 18:11

-----------------------------------
-----------------------------------
-----------------------------------
-----------------------------------
visserligen gjort de en gång.. men fick göra det igen.. men den nya beställningen är nu gjord så nu får man hoppas att de inte blir nå krångel igen.. har inte tid lr ork med mera krångel.. speciellt när de är förlovnings ringen och vigselringarna. Trodde att de var ur världen.. men icke.. då tillverkaren för ringarna bestämt sig att min storlek ska slutas tillverkas pga. dålig efterfrågan...
Så det blir ej dem man ville ha. Blir ett par andra ringar. Visst fina är dem oxå.. men de vi hade valt va så fräcka å snygga. Dem man väntar nu har sin charm oxå.. men ringarna är bara ett yttre tecken på sin kärlek. för man gifter sig av kärlek å inte med snyggaste, dyraste värsta ringarna lr kläderna.
Jag säger så här... Inte Fan lätt att planera sitt eget bröllop.

Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards