Alla inlägg under april 2015

Av Pandan - 12 april 2015 01:41

Vilken trevlig värk natt...
Lr inte !!!
Känns som att jag tar å ringer förlossningen å sen åker jag in själv...ensam... med sjuktaxi...
känner inge större engagemang från älsklingen.
Då han hela tiden säger att när man åker in så lämnar han mig där å sen drar..
vet inte om det är ens på skoj när han säger så..
Sitter i soffan med gråten i halsgropen o med värk från Mini.
än har inte vattnet gått men ont gör det.
och vet inte om jag ska väcka honom lr skita i det å ringa taxi istället för att låta han köra å eventuellt dra.

*suck*

(Bild tagen tidigare)

Av Pandan - 7 april 2015 13:25


Enligt min barnmorska så kommer jag bli lat och gå över till 100% om jag köper detta i förebyggande syfte innan Mini har blivit född.
Jag kände att ha hemma för säkerhets skull känns bra.. För man vet aldrig När och Om Mini skulle vilja ha mer mat än vad mina boobisar kan ge..
Så... Är man lat lr blir man lat när man skaffar modersmjölksersättning för att kunna ge OM sin nyfödda vill ha mer än va boobisarna kan servera??

Jag tycker inte det är eller blir latmans fasoner.. Genom att använda vid nödvändiga kris situationer.

Kan enkelt bli så att bebis inte vill ha bröstmjölk redan på BB å så på vägen hem ska man via affären å handla mjölkersättning.. och värsta fall kan just produkt va slut på hyllan i affären och inkommer mer om ett par dagar..eller man hinner inte till nästa affär och kolla där innan de stänger.
Annan syn på det..
som jag nämnde tidigare.. brösten behöver vila och återhämta sig efter massa timmars ätande.. å alla affärer är stängda.

Fattar inte hur en del kan tycka att när man försöker ligga steget före.. tänka framåt.. lära sig av tidigare misstag..
JA Då jälar är man lat och inte engagerad i sitt barn.

En del verkar ju tro att så fort mjölkersättning nämns att man kommer vägra amma.. inte i mitt fall.
Mini ska jag amma. Planen är så.. sen får man se om Mini vill ha bröstmjölk.
Sen märks det om Mini lagom-ätarare lr matvrak.
Visst tråkigt och grymt sårande att höra av sin omgivning om man kommer bli en lat mamma pga mjölkersättning.
Men säger lr skriver såhär

MITT VAL ,MITT LIV , MITT BARN OCH PASSAR DET INTE SÅ BEHÖVS DET INTE KOMMA PÅ NÅGRA BESÖK HEM TILL MIG/OSS ! ! !

Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards