Alla inlägg under april 2012

Av Pandan - 14 april 2012 08:35

Kan man bli mer irriterad över en affär ??
Snackar nu om PhoneHouse ! 

Häromdagen skulle man åkt och köpt en ny telefon.

Affären sa den är utgående modell o finns ej många kvar men enligt hemsidan ska få exemplar finnas kvar. Nissen pratar på om info om just denna lur.
Tar o klämmer in en fråga.. lyckades "finns det nån likvärdig lur som den?" o pekar på min storfavvo. Nissen pekar på en annan lur. Men hallå..
Den var sämre lur iaf enligt kamerans antal megapixlar o lite annat.
För den jag titta på har 8megapixlar och den som blev utpekad som likvärdig hade 3megapixlar.

Öööööh .. var fasiken ska den va likvärdig nånstans ??


Sen även batterilängden är sämre på den än storfavvon...

WTF !!??
Står nissen där o hoppas på att jag ska köpa en sämre lur än den jag vill ha och även byta ner mig när jag har en lur med 8megapixlar som jag oxå påpekade.

Sen börjar visa andra mobiler som ligger låångt över budgeten ! Max 2.000kr sa jag.. mycket mobil till så nära budgeten.
Han verkar inte ha alla hästar hemma när det gäller kunskap.
Stod o vela i butiken sen gick jag fram till kassan o sa att jag ville ha favvo. då säger personen som gett mig info att den är Tokslut ! 
 
bilden är printscreen dagen efter man var dit! 


Dagen efter så live-chatta man via PhoneHouse hemsida o fick mer info om båda lurarna både favvo o den sämre. o den sämre är sämre !
Läste på som fasiken i 1v. tid innan jag bestämde mig.


Tänkte stödja o handla lokalt då affären finns i Köping men näh..
då har de bara fått äran o låna namnet från denna storaffär. och Tänker inte ta in telefonen samt att den är slut på storlagret !?
Inte enligt hemsidan.. svarta slut men silver finns kvar ! 
Jag känner att jag fortfarande vill ha min storfavvo o då blir det in till Västerås o handla. känns mindre skojsigt,

men men ska fanimej ha luren !


här kommer bilder för lagerstatus printscreen idag medans man bloggat



   
ena bilden är för idag köping o andra för idag Västerås.


ps: tydligen kan man boka telefon hos dem !? Hur fasiken då ?

Vilket framkom i chatten. 

  

Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards