Alla inlägg under mars 2012

Av Pandan - 27 mars 2012 14:56

Kan det stämma !?
Att under påsken kommer en mycket god gammal (jämngammal) vän

hit... !!! ??
Känns Fööör bra o vara sant    
Har inte direkt umgåtts med henne på massa år.. förutom för ca 1år sen..
Då jag åkte o hälsa på henne o en till vän i samma stad  

Jag kan än idag inte fatta att jag var hem till henne för 1år sen... å Nu 1år senare..
Kommer hon hit  


Inte nog med Det... Dottern kommer vara här oxå   
Sen även lilla mamsen min , så  självklart min älskade älskling ...

De kommer bli lite som värsta familjen..
kommer bli massa skratt , massa knaserier o mer därtill  

Känns att trots man kommer se till att de blir massa god mat serverad

så kommer denna påsk resultera med magmuskler med alla bravader man kommer
hitta på...

hmm.. allt för mig denna gång      

Av Pandan - 21 mars 2012 15:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pandan - 21 mars 2012 13:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pandan - 21 mars 2012 12:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pandan - 20 mars 2012 08:27

Fått lite glädjande besked i denna svåra tid man har... 
Ni som vet ...vet.. o de räcker med det... iallafall idagsläget...
Ni andra får veta senare....

Till saken jag tänkte berätta om...

En väns mor som bor där jag bodde förut för ca 2års sen vars vän ska flytta hit..
Och det Kan betyda att man kan börja bli social igen
För mamman har skrivit till mig o berättat att hon kommer befinna sig i byn hos sin vän.. och även skulle vilja passa på och ses... Självklart Vill jag det  
Är hemma ensam på förmiddagarna å bara tråkar på internet för att få tiden att gå.. dessa dagar jag skrivit nu har jag låtit älsklingen få sova. annars är jag med älsklingen resten av dygnets timmar. Sen Vill jag att min väns mamma ska få träffa min hotboy  
Även kan bli ny bekantskap med mammans vän..*hoppas* 
Säger jag inte nej tack till..
Hade en här men det vart som det vart o tänker icke lägga energi på den negativa händelsen. blev ni nyfikna så tror jag att de finns inlägg sen tidigare om den.. inte säker men bara å leta isåfall. för noll tidslägg på det. 
Sikta framåt ska jag göra.. Icke bakåt ! 

Tjingeling för denna gång. 

Av Pandan - 19 mars 2012 09:12

Känner för att blogga..... 
men vet ej vad jag ska blogga om...
Har knappt nåt i hjärnan som snurrar heller...

Har saker att göra idag här hemma iaf.
Som diska.. å få in allt i skåpen direkt.

Behöver även traska till macken eller till affären o köpa cigg.
Funderar att köpa blommor till älsklingen för att visa hur mycket jag älskar han o bryr mig , och att jag finns till för han.

Vet att blommor ska karlarna göra det / fixa det.
Men anser att Vi kvinns kan oxå och kan väl likaså visa med blommor att man älskar och uppskattar sin kärlek med en bukett blommor.

Har inte karlarna rätt till det oxå ?
Eller ska man skicka upp en 6-pack o pizza upp i nyllet på dem ?
Näääh.. mer värd e dem ... iallafall min karl.

Ska bara vänta på att han vaknar , sen traskar jag ner.. 
Visserligen .. har inte mycket pengar kvar på kontot, har inte råd..
Borde lägga pengarna på mera nödvändiga saker , men frysen är full med mat så man klarar sig.. men man behöver pengarna till att åka in till storstan. 
Hoppas att i veckan som kommer att man får brev från socialen där man får besked om när o hur mycket man får i matbidrag.
Ska ha dotter i helgen. vore bra om man kunde få pengar i nu i veckan så man har råd med biljetter o annat skoj som Hon vill ha och behöver.
Lämnade ansökan i god tid o tycker att det tagit lite vääääl lång tid att beräkna ut. För jag har framställt som man ska göra vid eventuella ändringar.
Att jag har dotter varannan helg. 
Är det det som gör att de tar längre tid ?
Märks.. Får annars ringa och fråga.. För jag sköter min del..

Hmm.. blev visst saker att blogga om fast jag inte visste först va jag skulle blogga om i början.. jaja... Hoppas nu att posten kommer med de jag vill ha av dem.. ett kuvert.
Ska nu ta o kirra nytt kaffe... ha det bäst. 

Av Pandan - 14 mars 2012 07:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pandan - 7 mars 2012 11:20

Ja vad har hänt.. kan ej fatta det själv.. det är sååå...såååå .... aså kan inte fatta det ... *ca är en bal på slottet* ....

Underbart....

Fast man har lite motvind ibland när man missförstår varann
så e de så underbart att ha en vid sin sida..

blir bara bättre o bättre för varje dag...


Fredags var de första fredagen av älsklingen nya lediga dag i ny arbetskift.

Så kändes lite knas o bra att ha han hemma en heeel fredag  

men hemma var man inte för det... åkte in to da stada o skulle träffa vänner som skulle hört av sig.. observera .. skulle.. oj va dem hörde av sig.. så vi gav upp att traska på stan o vänta på dem , visste inte om man skulle ses på stan eller hemma hos den ena lr andra... så vi begav oss till huvud anledningen man åkte in till stan..

Storhandla mat på Willy´s !!!

betade av inköpslistan o betalade , beräknade lite fel

på klockslag o de gjorde man fick vänta på bussjäkeln i ca 1tim.. *yey*

  

tur att de va svalt ute för matvarorna men mindre skoj för mig när 
man hade sina planer , fika med vänner , handla sen hem .. man hade inte klätt på sig ordentligt samt man hade glömt halsduken hemma , så man frös ganska rejält kan jag lova.. trots snön är borta å solen sken så va det K A L L T   

Som tur va värmde älsklingen min mig  
Trots han värmde mig så åkte man på en rejäl förkylning med halsont   o mått som man gjort... lite yrsel har man haft oxå men de har botas tillfälligt med sängläge o trånat efter karln som pysslat om mig när han vart hemma och ej jobbat  

Helgen flöt på med mys , tv o god mat , hemmagjord pizza 2dar i rad o hämtmat en dag.
Veckan har kommit till mitten o värst mycket har inte hänt.. fortfarande sjuker men på bättringsväg iaf.. Fredag ska man ta sig till stockholm o hämta stordottra Moa .. för att tillbringa helgen med å även fira hennes 12års dag  på lördag 



Aså shit va tiden går snabbt... för 12år sen bar jag henne i min mage .. för att ett par dar senare ligga på förlossning i över 19timmar i värkar.. o mäktigaste av allt.. Hon kom på sin beräknade datum.. likaså gjorde hennes lillasyster Nathalie, kom på det beräknade datumet  

Har planerat med Moa om vad som ska ätas i helgen ... men vad som ska göras.. det har jag planerat utan henne.. så en överassning väntar på henne på sin födelsedag.. utöver att hon vet... Att jag o älsklingen min kommer sjunga på morgonkvisten för henne... även där har jag lite överasskning.. Kanske ska ta o förbereda det .. gör ändå inte mycket förutom att skvallra lite här på bloggen om va som har hänt o kommer o hända..

Så .... jag ska väl ta på mig lite bättre kläder o ta o förbereda stundande helg

Ni Får ha en Underbar dag och
hoppas ni får nåt o skvallra om runt fikabordet !!  
 

Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards