Alla inlägg under juni 2012

Av Pandan - 17 juni 2012 00:55

Hoppas ni inte saknat mig allt för mycket....

men jag lever.. dock mår jag ej på tipptopp humör men
glädjer mig över mina vänner jag har och umgåtts med på senaste tiden !
Även nya vänskaper har bundits sen sist jag blogga.
Vänner som tillhör mitt handikapp..
Ja jag har ett handikapp...
Jag hör lite illa... med andra ord
Jag är HÖRSELSKADAD.
Fick min hörselnedsättning av alla mina öroninflammationer.
Har en hörapparat i vänster öra ska ha 2st efter senaste hörseltestet.
Hann aldrig hämta ut nr2. Så för att få nr2 får jag boka tid i min nya kommun.

yey.. suger lite men men ,
får man dålig info va som gäller så blir de som det blir.
Sen ska jag inte klaga å gnälla på gamla kommunen då jag inte direkt fråga heller.
så lite bådas fel !!!
 Måste få till ett möte med hörcentralen , men först kontakta socialen och
kolla med dem, i vad som gäller för kostnadshjälp ! 

Nu till varför jag ej mår tipptopp..
Har gjort slut med killen jag trodde va den bästa av dem bästa.
Visade sig han va värre än värst o mer därtill.
Destruktivt förhållande! fick inte umgås alls med mina vänner.

Skulle bara umgås med han, annars försummade jag honom och älskade han inte.. och bara umgås med hans vänner , hålla mig hemma eller va med han annars

blev de hus i helvete kan jag lova, skulle bara lyssna på hans bekymmer o elände osv....
orkar inte berätta mer lr ge mer detaljer.. anser det där räcker för ett öppet inlägg.
Mår psykiskt dåligt , men bättre än jag gjorde i förhållandet o efter det tog slut.
men mår dåligt fortfarande.

Och tänka på det och bara skriva känns att man faller tebax till ruta1 i sitt mående som man håller på att laga o fixa för att må bra o gå vidare...

hmm...näh...orkar inte skriva nå mer......

Hörs senare.. nångång.... 

Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards