Alla inlägg under januari 2012

Av Pandan - 30 januari 2012 10:57

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



idag ska man iväg på kryssning... tyvärr utan med den underbara som får mig att må så himlans bra... 

men man får umgås meed vänner .. o få nya vänner ... så lite plåster är de för själen.. fast grund o botten vill jag bara stanna istan å vara med underbara.


Skulle haft dotter ihelgen men blev inte så mycket av de men denna gång berodde de på mig.

Började må illa o va helt väck... så jag tog de säkra före de osäkra o ställde in.. ifall jag har/hade nå skit i kroppen som smittar ... vill inte att hjärtat ska bli smittad o sen föra över de till sin lillebror som e en stark men ändå svag individ... 


snabbinlägg denna gång.. men tbx vid data o bloggar på torsdag.. kanske inte bloggar Direkt men efter torsdag kommer de flyta på med inlägg igen.... 


kommer då blogga om en grej som Verkligen är "tror-du-jag-är-korkad-och-tror-jag-inte-ser-att-det-är-samma-person" som kommenterat i olika namn i kommentarer som ej är godkända men kommer o bli !!

Av Pandan - 24 januari 2012 00:51

hahaha.. oj oj.... Kaptenen gillar o skrivit de man gjort i hans logg på facebook... kan säga.. tack för uppskattningen o dina ord !

Kan även lov o erkänna att jag trodde icke det skulle bli så många inlägg under gala-kvällen.. hela 5st inkl länk till bloggen...

Känns lite stalker-varning , typ.. men vah fean... Hur ofta händer det.. 

Att en av sina favoriter i musikbranschen kammar hem 2 bästa vinsterna man kan få.

Hans ord i alla låtar han kommit med har en innebörd.

Ett budskap , En tacksamhet och framför allt

Lev ett liv man mår bra av !


Senaste låtarna som "saknade vänner" får mig o tänka på de som gått bort i min omkrets... vänner som släkt , till bekanta o nära bekanta..

saknar dem som fean... speciellt min morbror och polare Emil.


Låten "Juh mer dem spottar" fick mig att inse att

sluta umgås med folk som bara suger musten ur en...


"Okänt nummer" håller totalt med om att varför ska myndigheter ringa med dold nummer.. men ibland e dold nummer bra.. en vän måste ha det.. o hon e den enda som ringer med dold nummer, inte ens myndigheterna ringer mig längre.... så jag vet .. De är min SistahWife som ringer med okänt nummer.
Finns fler o massa mer låtar jag tagit till mig men de skulle ta heeela natten att gå igenom...

Tackar för mig denna gång o lämnar bilder

från min facebook där

Kapten Röd tackar mig

för alla inlägg jag gjorde ! 

   



         

 
Av Pandan - 23 januari 2012 18:59

Vad får dig att tro jag har ett dold inlägg om dig ?


Fröken gravida gnällspik !!!!???


Vaaa ?? Vilken är ditt inlägg isf ??



 

Av Pandan - 22 januari 2012 22:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pandan - 22 januari 2012 21:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pandan - 21 januari 2012 20:46

JAAAAAAAA ! JAAAAAA ! 

JAAAAAAA ! JAAAAAAAA !


Kan Det blir en grymmare vinst till en av sina favvo artister !!!

Årets Artist blev han oxå :)

Sååå grymt glad !


http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3964&grupp=16962&artikel=4912967


Där kan Ni läsa om Vinsten !!!


Grattis Kapten Röd !

Gissar du e lika glad på bilden jag hitta på google ! ! !

För jag e så Glad




   




-------------------tillägg efter publication-------------------------------

Och han fick GULDMICKEN oxå !!!


Stort jävla fet grattis !!!

ååh herreguuud !!!
Göteborgare man e men utflyttad e man stolt över att han kommer därfrån , för att va mera exakt så kommer han från Partille   
  

Av Pandan - 9 januari 2012 16:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pandan - 5 januari 2012 21:34

Känner mig frusen fast man nyligen käka varm mat...

Tar små portioner mat för att inte vara mätt när vän kommer från jobbet.

Vore juh trevligt med matsällskap.


Hade en trevlig kväll igår o hoppas den blir lika trevlig idag..

Förmiddan o tidig eftermidda va trevlig oxå... 


Få se va kvällen har planerat för mig.. 

Återstår o se...


vännens son e hos gemensama vänner så man få se när den nissen dyker upp...

om man får sällskap innan hans pappa o min vän kommer hem från jobbet..

Visst hade man kunnat hakat bort till gemensama vännerna men kände att 

stanna här... är inte på sociala-jag humöret precis.

sen har man vart ute o rest oxå som man kan läsa på förra inlägget o lägg till

dålig sömn-period å ha dotter på det... 

Inte lätt kan jag lova.. Jag har turen jag har barn som är lugna , lydiga o snälla ...

men hallå .. tänker ni nu..!? du har de toppen juh... !


Jo visst det har jag !

Att ha dem barnen jag har är de bästa som hänt mig o när jag har mina cool lugna kids som  e så lugna att man somnar nästan för de bara är tysta...på en period då man vänt på dygnet , kan ej sova nätter o bara på dagtid o måste hålla sig vaken på dagtid..lägg till migrän/huvudvärk som knappt vanlig simpel alvedon biter på.... De är en pärs i sig att hålla sig vaken!

Men värt varje suddig värkande ögonblick !!!



En fråga isåfall om du känner dig träffad !

Skulle du kunna ens hålla dig vaken om du va i samma sits ?


Nu vet jag en som sitter o biter sig i läppen o de är sistah skåne.. å jag vet o hört hur dina barn e... å  dittan å dattan som jag gissar du kan ana va jag menar med de... jag kan tänka mig hur du upplever din vardag o känna med dig !


Sitter i soffan o funderar att gå ut o ta en rök å skaka av mig de jag börjar känna..

min depppighet... jah iallafall försöka... 



hmm näh... röka o försöka..


Älskar mina hjärtan      

Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards