Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

URSÄKTA ???

Av Pandan - 23 januari 2012 18:59

Vad får dig att tro jag har ett dold inlägg om dig ?


Fröken gravida gnällspik !!!!???


Vaaa ?? Vilken är ditt inlägg isf ??



 

 
 
Ingen bild

Gnällspiken

23 januari 2012 21:58

Står det någonstans specifikt i min blogg att du har det?

Pandan

23 januari 2012 23:53

början på inlägget är juh bara till mig !!! sluta gömma mig bakom lösenord o blockeringar !
http://mintkvakan.bloggplatsen.se/2012/01/23/7160719-ville-du-nagot/

 
Ingen bild

Gnällspiken

24 januari 2012 06:21

Men vart står det att du har ett inlägg om mig specifikt? Ingenstans!

Pandan

24 januari 2012 12:46

citerar från din blogginlägg " Stå för det du tycker,tänker och skriver! Sluta dölja dig bakom lösenord och blockeringar till höger och vänster. Bara löjligt!
Gäller allt inte bara våran "dispyt" "

Så jag tolkar det att du anser jag har ett inlägg om dig , och du kan inte läsa det! och är sur för det ! för jag har nåra dolda inlägg o jag har bytt lösenord !! Jag har slutat kommenterat ditt liv.. För du ville inte jag skulle kommentera ditt ! wtf is the problem ?? du är inte min blodsyster längre. För jag orkar inte med dina spydigheter o galla du har spottat ut på med Genom Alla dessa år ! Därav jag klippt banden !! från dig o dina avkommor o dem du har omkring dig som din F ! men Jag har inte blockerat dig nånstans, Bara raderat o klippt banden !!!! men jag kan om jag vill, o det verkar som du Vill det !? Att jag blockerar !?

 
Ingen bild

Gnällspiken

24 januari 2012 13:42

Börjar det inte bli lite jobbigt att misstolka hela världen?

Pandan

24 januari 2012 13:48

misstolkar ??? Det är såå jäla typiskt dig.. Vända på sanningen o vända den till att jag sprider lögner istället För Sanningen !!Vända till din fördel så att alla ska tycka synd om dig !! Allt jag vill få ut är sanningen om hur du varit mot mig o få dig erkänna !! Dra åt helvete med dig ! Jag har ett inlägg om just dig ! Det kan jag erkänna att jag har ! Men du kanske få se den öppen ! Nån dag ! men inte nu !!!! DRA ÅT HELVETE !

 
Ingen bild

utomstående

24 januari 2012 14:30

Blodsbandet kan du aldrig klippa.. Och det är faktiskt omoget att dra in andra i erat tjafs, de ska väl inte drabba t.ex hennes son att du är arg på henne... Tyvärr men du bör växa upp lite grann :/ OCH, NEJ jag har INTE vart partisk nu! tack för mig!

 
Ingen bild

Sistawife

24 januari 2012 15:03

till & med jag kan läsa det som du skrev Lea..meningen är att du SKA ta år dig, & att du SKA bli förbannad på henne, det är Det hon är ute efter. Hon kunde inte ens ge en förklaring till sitt beteende, bara komma med nytt påhopp så du blir kränkt. Hon är ju den som gömmer sig bakom censureringar lr hintar, men på samma gång anklagar dig för saker. Så jävla barnsligt beteende. Om hon inte vill du ska kommentera, då ska hon inte skriva om dig heller! Nej, så det är bara provocerande beteende i sandlådenivå. Nä...du står för saker & har mer råg i ryggen. Det är det jag gillar m dig. Och det är med därför som I´ve got ya back. Det är sant som det är sagt, "man kan inte välja sin familj/släkt, men man kan välja sina vänner" Så sluta nu ägna energi på hennes bekräftelsebehov, så får hon ta itu med sin växande familj ist. Det är energikrävande att ha negativa bitterfittor kring sig, så kapa banden helt ist. Det hade jag gjort, & du har ju mig. Älskar dig gumman <3

Pandan

24 januari 2012 17:29

älskar dig med

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pandan - 8 oktober 2015 23:52

Jaa..En sak som jag funderat länge på.. Varför är det ens större okej, att tycka att det är mer okej att den föräldern som jobbar är trött efter jobbet än den föräldern som är hemma med barnet/barnen och är trött efter dagens göromål ? Varför är d...

Av Pandan - 3 oktober 2015 12:34

Deppa över mer lr mindre saker men säger..Skit... När man väl får chansen att vara sådär 100% barnfri...Vad händer när man nästan är redo att gå hemifrån...hostar lungorna ur sig och kräks för andra gången för idag... *FAN*... Bara klä av sig och ner...

Av Pandan - 21 september 2015 10:21


En bild säger mer än mina ord... Men Andra upplagan av bakluckeloppis går av stapeln 4okt. ...

Av Pandan - 18 september 2015 15:15

Va faan är det inte torg-renovering som oljud.... Ska dem rusta upp lägenheten ovanför oxå...låtit lika mycket därifrån som utifrån men utifrån slutade oljudet kring lunch (11-12) Om det är renovering av lägenheten ovanför så får hyresvärden Hemskt...

Av Pandan - 6 september 2015 08:08

Jaa.. Inte lätt detta men, Igår var vi och kände o klämde på framtida investeringen.. Hittade där 2st... Men priset var så högttrots rea att lagom när halva vintern är kommen/gått.. Om inte längre.. Så har vi skrapat ihop till ena lr andra. Vill ha ...

Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards