Alla inlägg under augusti 2012

Av Pandan - 12 augusti 2012 09:15

.. Medeltid .. Cider ... Öl ... Vänner .. Trubadur som senare fick upp nån från publiken som bidde "gästartist".. Som inte hade vackraste stämman men hade himlans gött.. Allt kan sammanfattas med... En Perfekt kväll i goa vänners lag på medeltidsveckan i Arboga O:-)

Av Pandan - 10 augusti 2012 11:36

Sicken tur man har ... Inomhus å har d gött å ute regnar de.. Jag som tänkte dra ut tidigare... Va göra istället ?? Diska ? Småplocka ? Aaah få se va man gör.. Ha de gött

Av Pandan - 8 augusti 2012 10:43

Är som rubrik.. Äventyr.. Ska träffa vänner.. Ca 10min kvar tills nästa buss avgår vidare dit man ska.. Hoppas de går snabbt.

Av Pandan - 7 augusti 2012 14:43

Tok varmt.. Och disken är diskad... Dock ej allt då lilla jag behagar att diska i knövarmt vatten så man blir röd om händerna.. Hmm nä vila en sväng sen ta å fortsätta med disken.

Av Pandan - 7 augusti 2012 11:14

Vaken nu ett tag.. Ej druckit nå kaffe än men ska fixa.. Blir brygg nu.. För inatt blev d pulverkaffe...solen skiner å jag inomhus... Fast inte mega soligt å varmt men den lyser..få se om man hamnar på balkongen en sväng..

Av Pandan - 7 augusti 2012 02:38

Blev lite kaffe oxå.. Dock pulver men här är de inge billig skit iaf.. Orkar man inte brygga så tar man kvalle pulver kaffet....

Av Pandan - 7 augusti 2012 02:22

Väldigt vanligt fenomen att jag äter massa när resten av Sverige sover..men äta sen sova.. Kl är juh 2.22

Av Pandan - 6 augusti 2012 19:06

Nu va de längesen man skrev... mycket har hänt !
men tar o berättar de senaste...

Vart ner till Göteborg med dotter o en kille.
Hade grymt skoj.. Blev inte riktigt som planerat men trots det

blev de till 90% som gick igenom...
Liseberg x2 med ett knas , Hade planer att sitta i publiken
till Lotta på Liseberg på våran dag2 på Liseberg.. men kön var lång o insåg att få en sittplats va

inte ens att värt att stå i kö , för att eventuellt höra att biljett slut.
Så man valde att ta o åka karuseller och vänta på en vän till mig som bor i krokarna...
Passade även på att åka till min favvoplats o bada.. men

bidde inge bad.. blåste för mycket så vi traska runt o bada fötterna jag o dotter medans mormor och killen jag hade med mig gick med varann på stranden..
Efter ett tag valde vi att fika sen strosa vidare på stranden o gick lite här o där... Fota lite granna o blev även att man syrketräna på stranden oxå.

Man hann till o med att tona mormors bil rutor..

ej framruta men de får man ta senare...

sen bakrutan på bilen.......

Katastrof ab..

men får duga..

Hon ser iaf bakåt..

och bild på de.. hmm njaa..

För taskigt resultat att de inte va värt att fota.

Man skäms juh för mindre lr nåt.....
men hem kom man så småningom..
ska ner igen.. i september.. få se bara hur man gör.
kramen på er...

Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards