Alla inlägg under september 2015

Av Pandan - 21 september 2015 10:21

En bild säger mer än mina ord... Men
Andra upplagan av bakluckeloppis går av stapeln 4okt.

Av Pandan - 18 september 2015 15:15

Va faan är det inte torg-renovering som oljud.... Ska dem rusta upp lägenheten ovanför oxå...låtit lika mycket därifrån som utifrån men utifrån slutade oljudet kring lunch (11-12)
Om det är renovering av lägenheten ovanför så får hyresvärden Hemskt gärna informera de till oss boende...
Och även komma rusta upp våran!!!
Nu fasen är jag bitter... Knapp nå lugn stund alls... Haft hela jävla sommaren på att rusta lägenhet...stått tom sen i våras!
Oljudet utifrån är fasen mer ok.. Den vet man om samt tidsplan för skiten...
Idag troligtvis kommer jag gå och lägga mig TIDIGT... trots min äldsta dotter kommer..En dag imorgon och den är hyfsat fullspäckad med göra saker! Som Västerås och shoppa loss lite grann... Få se om man kan köpa sin jacka man har ögon på trots jag å sambo kom överens om hur och vart pengarna ska hamna på.
Hoppas för mama need a new jacket and no second hand this time !

Av Pandan - 6 september 2015 08:08

Jaa.. Inte lätt detta men, Igår var vi och kände o klämde på framtida investeringen..
Hittade där 2st... Men priset var så högttrots rea att lagom när halva vintern är kommen/gått.. Om inte längre.. Så har vi skrapat ihop till ena lr andra. Vill ha det nu, helst igår.
På vägen hem blev det åter blocket..hittade 2 sidor men lite drygt halva priset som där vi var.. Snarlik paket och som sagt hälften så dyrt.
Samtidigt som det har den Viktigaste funktionen jag vill ha.
Så nu bestämma sig...Sen Beställa i slutet av månaden men dock inge känn och kläm men allt känns bra trots vissa saker i paketet som är onödigt men går inte direkt att bara köpa det man vill ha..Men gör inget..
Kan sälja iväg dem delarna. Till ett väl uträknat Humant pris på dem så man kan bli av med dem snabbt.

Undrar ni exakt vad det är jag pratar om?
Fråga i kommentar lr ni som känner mig.. Kom över på kaffe så kan jag skvallra och visa :-)

Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards