Alla inlägg under juni 2014

Av Pandan - 13 juni 2014 17:50

Varför ? Alla andra men inte jag ???
Visst glad för eran skull men jag kan tyvärr inte glädjas till fullo... blandade känslor...glädje, irriterad, frustration, ledsen... å mer där till som avundsjuka bland annat....
Gråten i halsen å tung hjärta varje gång jag ser någon får det man vill ha...
Drömmen om flera barn...
Känns att en dörr står på glänt..intill nästan stängd..
Varför ?
Vill ju ha... har massa kärlek att ge..för mycket av det känns de..då drömmen om fler barn är stark och barnen jag har blir överrösta...
Varför är det så här ?? Försökt i 9års tid.. nästan 10års tid...

Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards