Direktlänk till inlägg 4 juni 2015

kalla mig lat !

Av Pandan - 4 juni 2015 08:37

För att använda flaska 100% å då med ersättning..
Fast har svårt att ta fram tutte eller näää... men att kunna leverera mat därifrån är svårt.
Då det bara pang poff bara sluta..
Efter en vilopaus från all tuttande som goa bebis hade en Hel dag..om de inte va flera gånger å nån gång 2 dagar på raken..
men en sak kan jag säga... mer ansträngande att fixa ersättning än ta fram tutten..
Saknar det ibland.. va så himla mysigt..Låta mammas busunge äta å bli mätt på det man bär..få kvalle tid i gos medans hon åt..
massa mer kan man rabbla upp men utelämnar för att inte trötta ut dig som läsare och gräva ner mig mer i saknadens tecken..

Idag än så länge har man gett busungen frukost..kokat Alla flaskorna och själv fått i mig frukost..en macka.. fick inte i mig mer då jag inte direkt är en frukost-människa.
Även idag va hon duktig på att somna ganska direkt.. jämfört med tidigare dagarna.
så idag är man lite bättre humör (än så länge)
Nää på med rocken och ut på balkongen å ta en rök...fast ska se om man hinner göra ordning en kopp Tassimo-kaffe :p

 
 
Alvis

Alvis

4 juni 2015 10:00

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? SE DEN GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Pandan

4 juni 2015 21:07

Ska kika in och kolla :)
Tack för första kommentaren på aslänge :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pandan - 8 oktober 2015 23:52

Jaa..En sak som jag funderat länge på.. Varför är det ens större okej, att tycka att det är mer okej att den föräldern som jobbar är trött efter jobbet än den föräldern som är hemma med barnet/barnen och är trött efter dagens göromål ? Varför är d...

Av Pandan - 3 oktober 2015 12:34

Deppa över mer lr mindre saker men säger..Skit... När man väl får chansen att vara sådär 100% barnfri...Vad händer när man nästan är redo att gå hemifrån...hostar lungorna ur sig och kräks för andra gången för idag... *FAN*... Bara klä av sig och ner...

Av Pandan - 21 september 2015 10:21


En bild säger mer än mina ord... Men Andra upplagan av bakluckeloppis går av stapeln 4okt. ...

Av Pandan - 18 september 2015 15:15

Va faan är det inte torg-renovering som oljud.... Ska dem rusta upp lägenheten ovanför oxå...låtit lika mycket därifrån som utifrån men utifrån slutade oljudet kring lunch (11-12) Om det är renovering av lägenheten ovanför så får hyresvärden Hemskt...

Av Pandan - 6 september 2015 08:08

Jaa.. Inte lätt detta men, Igår var vi och kände o klämde på framtida investeringen.. Hittade där 2st... Men priset var så högttrots rea att lagom när halva vintern är kommen/gått.. Om inte längre.. Så har vi skrapat ihop till ena lr andra. Vill ha ...

Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards