Alla inlägg under augusti 2013

Av Pandan - 17 augusti 2013 21:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pandan - 17 augusti 2013 20:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pandan - 14 augusti 2013 22:02

Till er läsare.. som ej är min vän på facebook..

Jag har "legat" sjuk..

Haft en infektion , en böld av nåt slag som gjort att 

jag varken kunnat göra nåt alls som 

varenda människa kan göra.. som sitta, ligga ,stå ,gå...

samt sova på ett normalt sätt..

detta hade jag i 1 ½ veckas tid

pencillin har man knapprat med men enda som gjorde va bölden minskade 

men började göra meer å mer ont och de resultera i att jag kunde leva mindre o mindre

normalt... Fick smärtlindrande tabletter som Bara gjorde de värre.. eller nada hände..

Så igår åkte jag och min man till Akuten i Västerås.

 

Bölden tömdes på var... Vet ej hur mycket men de tog ett tag då den va såpass

"allvarlig" att bedövning hade eventuellt Inte hjälpt ett smack i det läget.

Halvvägs i processen fick jag till slut bedövning..

Jag kan lova er.. 

Inte ens min värsta fiende ska få utsättas för detta jag gick genom för ca 24tim.

 

Men men.....

 

Gjort idag som gått supergalant att göra... 

1. kliva upp normalt från sängen utan värk

2. sitta vid spisen o röka under fläkten Utan värk.

3. tagit en långdusch utan värk 

4. Gå till kiosken o hem utan att man går som "gud vet vad" och Utan värk.

5. Gå till biggan (Big Inn) och handla , Utan värk där med..samt konstig gångstil.

6. Stått lagat mat ( stekt pannkakor) utan att behöva gå maraton i lägenheten och 
känna man håller på att få panik av värken.

7. Suttit och ätit en Hel måltid utan att behöva sitta o stå o lämna bordet med tallrik i näven för att lägga sig i sängen och avsluta måltiden.. Utan värk

8. Sitter Nu och skvallrar till er om min dag.. Utan värk.

9. Väntar nu på darlingen ska komma så man kan glo på lite serie via datan.

10. Ska bli sååå mys o skönt att kunna hamna i softmode på en gång efter man lägger sig ner.

Kort sagt.. EN dag UTAN VÄRK   

Av Pandan - 11 augusti 2013 08:47

Precis... undrar , De man gör just nu....

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------

Om man ska ta och sätta lösenord på hela bloggen...

En tanke jag har...isåfall blir de den nya jag har som lösenord.

Byter då bara inställning på bloggen..

Men... jag vet inte än hur jag ska göra...


Vet hade Måååånga läsare vid min gamla lösenord..

Nu är de 3pers som har lösenordet...

Hade fler före bytet...
Hur är de resten ?
Eller tycker ni jag är en jobbig person att ha med o göra ??
Många frågor, många tankar.. å liten kropp..

Av Pandan - 4 augusti 2013 18:43

Är det inte krångel på ena sättet så är de de andra som eventuell inflammation i vänster axel.. Å inte råge på de... En Tredje sak har hänt...
Men
Den tredje kommer bli prio1..
Blir Verkligen å ringa läkaren.
Enda jag kan yttra mig om..
Gubben vet vad som gäller oxå..
Jo en grej kan jag säga..
Inte skön känsla man har X-(
Hoppas man får tid snarast.

Av Pandan - 4 augusti 2013 09:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards