Alla inlägg under augusti 2015

Av Pandan - 25 augusti 2015 11:26

Speciellt ställningar som dem gör..
Inge lekställning utomhus...
En skön? Ställning som på bilden kanske inte är normal!? Eller?

Av Pandan - 18 augusti 2015 15:16

Att sms lillan när syster sover på soffan.. Resultatet är nu snart en Övertrött Vilma

Av Pandan - 9 augusti 2015 19:08

Japp lång dag idag för min del...Då Vilma ansåg att 5.30 är en bra idé att vilja kliva upp... Så typ varit vaken sen dess...sov förvisso på eftermiddagen ca 2tim lr var de 1?? Iallafall sambo tog henne och när jag hade vaknat så fanns det kaffe färdig bryggd *han vet hur jag funkar*
Jag ser det som en romantisk gest från hans del :-)
Men imorgon ska det bli spännande att se när hon vill vakna..Då sambo ska börja jobba igen efter 4v semester.
Den 14 blir hon 4mån och imorse fick hon lite gröt..tror inte 5dagar före sin 4mån dag inte skadar tarmarna och näringupptaget
näringupptaget.
Började ändå smått :) lite mer än en tesked vart det.
Och en hel del vatten i flaskan...
Nä nu vaknar hon.. Tajm för bebisgos <3

Av Pandan - 8 augusti 2015 22:11

Stor dag idag....

Idag fick Vilma äta lite rån för första gången... Verkade uppskattat då hon mmm och bubblade och babbla för fulla muggar medans bit för bit slank ner...
Blev lite små sur när hon inte fick mer än man tyckte räckas som smakbit.

Av Pandan - 7 augusti 2015 20:44

Jag i egen hög person

Av Pandan - 7 augusti 2015 20:40

Hänt mycket sen sist..
Men de utelämnar jag åt det förflutna..
Men ska försöka komma ihåg att blogga lite mer än hittills

Idag har vi varit till Arboga till POPS å köpt mera kläder än det som köptes på ullared för ca en vecka sen.
Så nu borde vi klara oss ett par år framåt ..iallafall vi vuxna..
Ungarna får vi åka till Ullared å POPS snart.
Men då Ska äldsta dotter med..

....Så kära goa söta snygga tonårsdotter... Planera Inte in några läger nästa år...
För Vi ska till Ullared.. mohahahaha...
Ok?

*stolt 3barns mor*

Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards