Alla inlägg under december 2014

Av Pandan - 23 december 2014 07:59

Jaaa...
En dag som denna är de BM (barnmorskan) som står på dagens agenda.
Ska även försöka kolla om man kan tvätta en maskin i tvättstugan.

Sen även en dag kvar till julafton.

Gubben drar hemifrån å får lite KF (kärring fritt) iaf delvis *hihi* då han ska umgås med sin kusin Tova å hennes sambo Leffe.
Dem ska åka å göra en annan stad osäkert *mohahaha* Därav delvis KF *haha*

Bebisen leker rövare som vanligt och min lilla mamsen är på besök å ska följa med till BM ?
Nu umgås med gubben innan han åker iväg med kusinen.
Puss på er.

Av Pandan - 14 december 2014 17:26

Fan jävla rygg helvets skit... blir så himlans arg på den... när man FÖR EN GÅNGS SKULL är pigg och alert och känner idag är det en bra dag Då börjar ryggvärken !!! ...faaaaaaaan...
Va till gamla lägenheten och skulle tömma de sista hahaha grundlurad.. fick åka hem å så glömmer man jackan kvar i lägenheten.
Skitdrygt men nu viloläge i sängen sen försöka umgås med familjen.
Blir nog en varm dusch innan sova som igår när höften å svanken bråkade...
Ahjah... vila va det...

Av Pandan - 1 december 2014 16:18

Mycket bra hhar hänt å dubbelt så mycket negativt.
Soc slänger ut en på gatan då dem anser min pojkvän ska vara min sambo..men adressen har han nån annanstans än till mig å min yngsta dotter som fått flytta till mig efter vissa privata anledningar.
Så med andra ord vill lr vägrar förlänga kontraktet.
Inte nog med det.. är gravid... väntar på mitt 3dje barn.
Trots barn inblandat så visar inte soc nå hänsyn alls.. sista januari ska man vara ute.

Jag har ändå lite tur.. Jag å pojkvän har hittat en ny bostad. En större.
Ett med första hands kontrakt !
Där vi nu båda står på.
Sen denna graviditet är rena sömntabletten... vilket gör att jag inte klarar av att ta mig till jobbet. För jag är trött och sover hela tiden.
Tvingar mig att äta och hålla mig vaken när yngsta dottern ska till å kommer hem från skolan.
Har försökt massa gånger ringa VC och begära sjukintyg samt intyg att gå hemma resten av tiden men grymt svårt å ringa när bebisen vill jag bara ska sova :/
Ringde idag men många hade bokat telefontid att VC telefonsvarare sa ifrån.
*göra ett nytt försök imorgon*
Nån som känner sig manad att påminna mig om att ringa VC ??

Tårar deluxe har runnit när man vart vaken längre än vanligt å idag va de inte lite som vällde ut...
Ska nu mumsa en pamol å lindra huvudvärken som alltid kommer efter tårar å åka iväg till bästa väninnan och försöka komma på bättre humör.

Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards