Alla inlägg under februari 2015

Av Pandan - 18 februari 2015 09:10

Jahapp.. ultraljud idag...
Lite nojjig å orolig för den...
Tanke på första omgången fick man göra det två gånger då bebisen låg lågt ner..
och fick avbrytas och återkomma efter en stunds promenad..
Sen upptäckte de navelsträngen va annorlunda vid koll nr2 "/
*yey*
Så man få se om de står rätt till lr hur man ser på saken.
men fler bilder ska med hem.
en sak som är säkert.
men liten spänning finns.... Hur ligger bebisen i magen så man har lite pejl på läget nu när bebisen sträcker på sig så man kan ana om de är huvudet lr rumpan som flaschas.

(ul-bild från nr1 å nr2)

Av Pandan - 17 februari 2015 15:11

Kanske för tidigt? :'(
Eller inte..
Skit...

Av Pandan - 16 februari 2015 19:24

Inlägg tänkte jag göra...
Men hmm.. om vad?
En hel del av skiten är utrett.. *kärlek*
En del blev inte som jag ville...men kan inte få allt..
Huvudsakligen att skiten är utrett.
Nu upp till bevis för oss båda.

Idag har jag gjort en del ärenden inne i stan...
Känns skönt såhär efteråt men kroppen säger nå annat istället...
Iallafall höft å knän...*aj aj aj*
Sängen är nybäddad ..tvättstuga bokad..
Mat intagen å minimini-sockerkaka bakad å smakad...
Nu blir det gosa med sambo å unge å bebisen i magen.
Sen lägga sig i den nybäddade sängen....
Mmmm luktar så mmmm med rena lakan ^^)
Men nu social...
*bättring sker från bådas håll*

Av Pandan - 15 februari 2015 23:02

Hyffsat bra men sket sig totalt till nå timma sen....
Skulle börja va egoistisk å minska på ge å ge å ge...
Dessa har man smaskat ihop till darlingen då han är på akuten med sin mamma.

Hon bruten fot på 3 ställen... aj aj aj..
Ahjah.. han har nu nått att få i sig när han nu kommer hem efter dem är klara med foten.

Av Pandan - 15 februari 2015 18:13

Jaa.. var är du när jag behöver dig ?
Jo antagligen i soffan och sover.. lr kollar på dina favorit serier på tv lr dvd.
Lr så är du nånstans å hjälper nån med nånting...
När ska du finnas för mig ?
Jag försöker finnas för dig... krama dig.. va nära dig.. klia på ryggen.. göra hushålls sysslor efter vad kroppen klarar av..
Visst du gör en del...jobbar.. fixar här hemma som mat å disk... men det är inte jag.. det är hushåll..
Jag känner mig förbisedd och undanskuffad in i ett hörn... där jag ropar "se mig..hör mig.. krama mig... jag har ont...gosa med bebismagen.. gosa med mig... sexet skiter jag i.. din närhet jag vill ha..."
Men va får man.. på kvällen.. en rygg att småklia på å sen sover du... men jag då ?
Visst håller på med mobilen å fb... men va fan ska jag göra för att fördriva tiden i väntan på dig ? På du ska se mig igen?

Nu har du svårt sen i fredags. . Grymt förståligt...

Jag har känt mig så här bra länge och hållt tyst för allmänheten. Och tagit upp det med dig... har det hjälpt ? Ja för stunden.
för mig räcker inte för stunden..
Jag har gjort mitt val.eller val... en självklarhet då jag Verkligen älskar dig.... att jag vill leva med dig.. bilda så stor familj som ödet vill....
Nu stora frågan är......

VAD VILL DU ?

Av Pandan - 14 februari 2015 23:00

Eller inte..
Jävla skit dag...
Gråtit inne på toa...
Ingen märkte ett skit att jag va där..
Jo lagom när Mello skiten börja..
Då ett knack på dörren å inge mer...
Tänk om jag hade tuppat/svimmat av lr något i den stilen...
Kul att inte va saknad...
Sen har man försökt vara med darlingen men blivit dissad..
Eller inte fått nå respons :'(

Första alla hjärtans dag som sambo på riktigt å sket sig totalt.
Försökte få till en mysig kväll men näää...
Dog rejält redan vid middagen :(

Jävla bajs dag !
Imorgon blir det nog va egoistisk på nåra plan..
Som morgonkaffet kan han få brygga själv.
Brygger en kopp till mig å sen mysa med den å sängen.
Orkar inte ge längre när man inte får något tebax...

God natt...

Av Pandan - 10 februari 2015 19:59

Svårt men kämpar.. ibland brister de men ska de fanimej inte få göra... även fast man bara vill stå å skrika och gorma och släppa ut.. så... NEJ!
Tänker inte brista ut i tårar inför karl å barn....
Räcker med bebisen hör en..

Kan säga att de är lr va grymt nära att brista när dottern kommer hem från kompis å kläcker ur sig "ingen mat färdig? "
Bara där höll man på att bryta ihop och börja med otacksamhetens stora tal..
Men jag höll emot.
Jag bara titta på henne.
Hon är trots allt snart 11år ... och ska å bör kunna laga mat.
Hmm.. nä bita ihop å försöka komma till sans å kliva upp ur sängen.

Av Pandan - 9 februari 2015 21:56

Hmm..ja va ska man skriva...
Är arbetslös å gravid...
Gubben jobbar om dagarna.
Unge i skolan så då är man ensam hemma om dagarna..blir långa dagar dessutom.
Som känns mindre skoj...
Försöka va social mot gubben när han kommer hem går sådär lagom..
Man lagar maten sen nå timma senare så sover han å sen är det ungens tur att lägga sig för natten å skola dagen efter..
Då är de bara jag vaken...skit...
Försöka få kontakt med gubben å få kvalitetstid skiter sig rejält å jag får massa tankar i huvudet om ena å andra.. som vanligt ... som alltid... som före graviditeten..
Fast idag lr ikväll valde jag att byta plats från soffa till sängen å lämnade karln kvar sovandes...
Elakt japp...
men jag är ensam om dagarna så lite rätt åt han.
Som om jag inte är trött.. som om jag inte anstränger mig att hålla mig vaken om dagarna.
Har en bråkig bebis i magen som anser att inge ställning är bra nog , varken de jag intar lr bebisen intar därinne.
Bara de är utmattande... sen toa besök i antal utan dess like..
Och foglossning å knävärk..
Känner just nu att föda så man slipper dessa besvär..
3 graviditeten å den är inte nådig..
Hmmm nä toa...
Ha de bra ni som läser.

Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards