Alla inlägg under maj 2014

Av Pandan - 28 maj 2014 22:16

Det kan man lugnt säga att jag är... och det på många plan...
Varför ?
Fråga !

Av Pandan - 27 maj 2014 01:40

............................................

................................................

 mycket tankar och trött. kl är snart 2 å jag ska upp om 3tim o jobba. inte nog med det..

halv 11 lr däromkring ska jag ha miljökontoret hos mig, ska ta prover under diskbänken (mögel-prover) ....

näsan är nu dundertäppt a la style förkylning men VET jag är icke förkyld. tung i huvet är man oxå..

Både av inomhus luften i köket (främst) av bekymmer,kring detta å andra saker..

Behöver nog ta semester från jobbet. men inte fasen vill jag ha i det i denna lägenhet mår SKIT i denna lägenhet, Hyresvärden skiter i mig, oss... viftar bort mina påpekan att nåt står inte rätt till..

aah men bra nu börjar näsfan o rinna oxå... kan direkt ej ha datan på i v-rummet där sover jag o sambo. sovrummet är barnens o lillan ligger där å sover.. Toa vågar man inte tända lampan då sprängs väl den andra glaskupa med glödlampa sen har man ingen belysning alls.. metall-biten sitter fortfarande kvar i tak-lampan i toa ovanför duschen... Ringde idag o bad om hjälp om det men inte har de kommit, få se om de kommer imorrn. 
Blir nog troligen hemma imorrn tanke på tankar, mående och miljökontoret kommer, Fast jag behöver ta mig till Lönekontoret och reda ut lite bekymmer där...
Faaaan.. allt på en gång... totalt ogillar det..

men men hemmet först sen lönen. Men ALLRA Först få lite sömn..



Sen har man andra tankar oxå men de tar jag senare lr inte...Märks...

Av Pandan - 14 maj 2014 06:59

Hmmm...tankar kommer å går...
huvudvärk från tårarna som rann från igår...
tur att man vabar idag.
Unge som har magont :( hoppas de går över för henne snart..
ska se till att bota bort hennes värk samt min egen.
Chefen och kollegorna vet man blir hemma..Nu ringa skolan och påpeka att Lillan blir hemma idag med.

Av Pandan - 13 maj 2014 20:40

Hmmm
varför dessa tårar... bara väller över en....
Mycket tankar kring mitt eget nätverk av vänner och de man har omkring sig.
har sambo och min ena dotter vid min sida men ändå känner jag mig ensam. .
att ingen vill vara med en.
känner att jag inte har en så bra vän som jag önskar mig..

om nu alla säger att jag är en bra å stark individ ... varför har jag ingen vän ?
Varför är jag ensam i tårar ?

Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards