Alla inlägg under oktober 2011

Av Pandan - 27 oktober 2011 09:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pandan - 27 oktober 2011 09:56

Mor påpekade att förra textvalet va lite sioså... och har nu valt att byta..

Denna.. funkar denna bättre ?? lr blir det knas för dig igen ? ??


puss..

(nu ska jag försöka plinta ner den dolda som lovat ^_^ )

Av Pandan - 26 oktober 2011 21:17


     


Som ni ser så har jag fräschat upp bloggen med ny text både för rubrik o inlägg.

Säg Gärna va ni tycker, själv nu iefterhand ser jag att denna text e lite jag o kunde vart lite större i orginal.

Har valt att förstora för va perfekt nöjd ! i efterhand..

Har ringt samtal idag.. bloggar i ett dolt inlägg istället om den.


Gjort utöver skrivit dolda inlägg...

Peppat mig   för att orka skriva förra inlägget som va tänkt skulle blitt av i slutet av förra veckan....

Har möblerat om hemma hos gubben o fått till de rätt bra... 

Just nu ser det lite överbelarmat ut men de beror på mina 3 små "bord" som kommer bli en bänk lr soffa för balkongen hos mig... lite tyg o klippt madrass kommer de bli Perfekt o mysa på till summer 2012    



Kommer låta de bli vinterprojekt att handla in lite grann av varje grej som behövs under vinterns gång och även lite mera för att piffa upp soff-kuddar inomhus både hos mig o gubben..och dessa pengar kommer att komma från bostadbidraget, men först o främst såhär års ska julklappar inhandlas... sen lite av projekt inköp... Hoppas bara man hittar allt det dära perfekta som man blir nöjd o står o velar när man väl fått allt på plats , hahaha just det.. mor min kom med ideér om projektet o skulle ta upp de med gubben, haha.. oups  


Sen även ha slantar till en speciell... om allt går vägen *hoppas* 


men går det bara som på räls så kommer jag kunna skrida projektet i fullfärd

och kunna planera allt lite bättre...ekonomiskt o harmoniskt  


Näh ta o avsluta o hinna va med gubben jag älskar lika mycket som jag älskar o saknar mina barn.

För klockan börjar bli sent o trodde jag skulle hinna med den dolda oxå.. men får bli imorrn.. *pepp pepp*   o så får man hoppas att man e piggelinare imorrn än idag.. har mycket som ska göras o förberedas för en långresande weekend   God natt mina underbara läsare o förlåt till er som följer att jag har dolt. men lovar ännu en gång att Ni kommer få veta !



Hold on dear followers


*puss   på er*



  goooo natt 

Av Pandan - 26 oktober 2011 09:10
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pandan - 19 oktober 2011 12:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pandan - 18 oktober 2011 10:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pandan - 17 oktober 2011 13:13
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pandan - 12 oktober 2011 09:04

Jao de sitter man med, som både på gott o ont på de som kommer o ske idag o iframtiden... men en sak är det säkert.. de mått med råge av aceptans är tappat o nu är de storm på ett av alla hav jag har i mig !

Hoppas bara detta kommer gå som jag vill... inte min vilja på det sättet men ett sätt Få personer fattar... inte ego jagét utan ett annat jag ! men jag e inte sckizofren lr hur det stavas.


Gud va mysktiskt ja ja !


De e jag lixom !

En blogg är som en öppen dagbok å jag väljer själv Hur öppen jag vill vara o När !


Samtal... woaw.. gissa vem !?


Nä tajm för frulle o sen pysa iväg på havets storm!

Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards