Alla inlägg under mars 2014

Av Pandan - 20 mars 2014 10:56

De var ett tag sen man skrev...
men idioten till x man är tyst.... inga sms på minst 2v... bra duktig idiot.... och fortsätt och va det oxå !!!
Snart är man sambo på heltid..gött...
längtar som fan...
första gången på år jag ser framemot att få bli sambo :) och då menar jag det ! Visst fine. .. går snabbt men vi har en skön rytm.. vi pratar om Allt ! In i minsta detalj..
och skulle de inte fungera med nån plan..så kan jag säga att båda två är lite jahapp... gör om gör rätt...
för min del i det sistnämnda. ...
Hålla i pengarna lite bättre...
men jag har ändå varit duktig och de är jag nöjd över men ännu bättre ska man bli..
Har dragit ner på choklad inköp för man har ju en Tassimo hemma och då tar man å unnar sig med en kopp av nå god dryck som choklad lr cola-kaffet :)
Men angående 4an... tyst som i kyrkan...
har fått andra saker att tänka på men tar å tänker lite mer sen få vi se vad som händer. ..

Av Pandan - 10 mars 2014 17:03

bryta upp i vardagen å göra annat än normalt går icke så bra... ahjah.. nu glo på film "vampyr hunden"

Av Pandan - 9 mars 2014 19:30

Tokvänder i vad man brukar göra å äta.. å allt blev så knas... men bra...
varma mackor.. mmm... goda men förlänge i ugnen... blev varma knäckemacka istället. .
köper morötter å gurka... o mixar en dipp på grädde till det.. fixar allt så de med stavar å på uppläggningsfat å in i kylskåpet.. sweet.. på kvällen när vi ska mumsa i oss de.. jo va har hänt de timmar de vart i kylskåpet. . Jo..
Frysta grönsaker... både jag å min nya konstaterar att de inte våran dag.
Men vi smaska i oss de trots de va frysta. ..
nu på kvällen blev man sugen på nåt... vet ej vad..men man har börjat med chokladpudding...få se hur de går..då den är i kylskåpet Nu.

och hjärtat va så gullig strax före när jag skulle fixa ordning puddingen..
Genom att säga "finns bara 1 pudding här..och det är Du" och omfamnar mig
*kääärleek*
Nu ska jag ta och greppa karln å pudding å mysa

Av Pandan - 9 mars 2014 05:30

Massa positiva grejer att se framemot å Tycker själv att det går långsamt..
Men bra å dåligt på sina sätt...
Trots man är vuxen å 2barns mor är man otålig och vill saker å ting ska gå snabbt..
Det va några dåliga sätt..
Över till dem bra..
Så att dessa saker har sin stilla gång är bra..
Då hinner jag behärska min otålighet.. och lära mig att saker å ting får/kan gå långsamt!!
sitter nu en söndagsmorgon i köket på ett klockslag då man brukar sova.. Om de inte är en veckodag *thihi*
Upprymd över man kanske ska flytta om man får radhuset/parhuset...
Även att Äntligen har man fått igång ego-armen.. mao min Tatto...min half sleeve *kärlek*
Upprymd över att man ska bli sambo med sin nya..
Vet går snabbt men vi båda skyndar långsamt å sen har vi vart par sen tidigare ...
Visst jag Var en gift kvinna å nu nyskild men tanke på hur det gick och blev så ska det fanimej inte stoppa mig att leva å må bra...
....
Men nu stoppar vi för denna gång å så hiva kaffe å sen sova..
försöka iaf...

Av Pandan - 7 mars 2014 11:07

Vet ej om det är bra..känns bra å till o med mycket bra...

Just nu ligger jag hemma i sängen å vilar min onda axel å vet att Nu är det helg å blir inte göra många knop...
Blir en tripp till en vän å tatuerare å låta han få smaska på lite färg på huden *kärlek*

Btw rätt tyst kring lägenhet..

Av Pandan - 6 mars 2014 14:44

ibland blir de bättre...

Hade planer att hyra ett hus...
Men utgifterna va en klass i sig som man inte hade råd med.....
Men nu.. en radhus /parhus....
Billigare... bättre oxå...
Så nu vänta... å se vad som sker..
Och man blir sambo med en person man VERKLIGEN VILL!!!!
Och som ger en.. kärnfamiljs-känsla
Trots barnen mina är inte är hans egna och framför allt... Jag får umgås med vem jag vill utan gnäll!!!
Det ni!
Och läget på området är mycket bra för barnen oxå...
Men få se lite väntan tider innan man vet mer om det.
Mer information om läget kommer...

Nu ska jag slappa lite...
så....
Kärlek till alla idag även dig som läser och ej känner!!!

Av Pandan - 6 mars 2014 12:41

Efter en lång resa å massa motgångar å mer därtill...

Slipper man socialen!
För sen en tid tebax så har jag en anställning.... ett Jobb...
Kommun anställd inte fy skam det..
Nu Fortsätta treta framåt å se framåt <3

Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards