Alla inlägg under januari 2013

Av Pandan - 30 januari 2013 23:22

DAX FÖR REKLAM :
INGET FÖR TORRBOLLAR !!

 

Jaaah inte ofta jag leker skvallerbytta men denna blogg är så 

härligt rolig...

Allvar med släng sarkasm och humor i en blogg

Helt min smak av bloggeri !


http://farbrorn.bloggplatsen.se/

Av Pandan - 26 januari 2013 21:27

Sitter hemma hos Stefan med hans grabb å min Moa.
Men nåt fattas.. eller snarare nån fattas..
Stefan själv.. men man kan ej vara på två ställen samtidigt.. och för mig får han vara där han är. Fast jag vill mysa med han.
Men jag hoppas innerst inne att han rockar järnet ur Oxelösund ikväll/inatt <3 <3 <3
Ungarna säger inte så mycket till varann men man får va glad att de kommer överens :-D
Nu glo vidare på polisskolan 6 på tv6.
tjingeling

Av Pandan - 24 januari 2013 02:28

hoppsan ...förrgår dagens live bild nr 2 hamna inte upp i bloggen.. oups...
men här kommer en halv dann bild på mig....
tror jag va lite trött efter man färga håret.. färgen satt i från 17-22.. tänkte till 21 men nytt avsnitt av House gjorde att de blev 1timma förlängning i "matchen" :-) vad tycker ni ???

Av Pandan - 23 januari 2013 23:08

Ja vad säger man.... kändis nu lr ???

Skulle inte tro de men stolt är man som statist av en info om själva vad det handla om när programmet visades idag !!

KONSTKUPPEN 

pratar jag om! 

Men jag gick dit glad i hågen att visa mitt stöd för konsten !!!

Brillorna på... luggen och finkläder på där oxå!

Lyckades lura med min polare. 

Han döv men lyckades övertala / lura han om att vara med och det skulle bli kul grej 

hehehe

Gick juh bra !?

Även min äldsta dotter är med... dock då man skulle få se resultatet av konsten/tavlan !!

Fröken keps som står vid rektorn.. vars skola han jobba på där tavlan/konsten skulle placeras och hänga på nån random vägg..

Klicka på länken här så kommer ni se detta som svt1 visade kl21. den 23jan. 

 

http://www.svtplay.se/video/977923/del-3-av-6-koping

     
(Källa Bilder: från magazin24.se
publicering för dessa bilder va samma dag som inspelning)

Av Pandan - 22 januari 2013 18:57

såhär ser man ut just nu å ett par timmar till.. sen kommer ny bild på mig :)

Av Pandan - 19 januari 2013 00:50

usch att vara sjuk...
hostar så man får ont..
snyter mig som fasiken.. kan inte fatta att så mycket kan få plats i min mininäsa o_O herrejösses o_O
röksugen är man som ett as men har inga problem att röka som tur va.. bara det jag försöker trappa ner rökningen ännu mera..
Fast sen jag börjat va hemma hos Stefan så röker jag mindre. Ändå tycker han jag röker mycket.. Han ska bara veta mitt tidigare intag..
nä nu hosta vidare å glo på tv.

Av Pandan - 17 januari 2013 12:40

inte bara näsfan som snorar å rinner å känns stor... nu börja mensen oxå.. ändå som fattas nu är öroninflammation.. så har man rinniga öron.. imorse när man vakna så trodde jag hade ögon inflammation.. men som tur va xtra John Blund pulver.. men hostan har börjat..säger aaaj mina lungor.. började inatt å hosta.. tror jag höll Stefan vaken inatt o_O
för trött va han å han erkände att han vart vaken.
Vet jag hade en hostattack inatt...eller en på G... men Stefan omfamna mig å hostan försvann..Kan säga att ingen karl har nånsin kunnat göra så mot mig utan jag blitt en bitch!! så jag är själv chockerad o_O
Kan säga att de va väldans mysigt att krama än att hosta :-) <3
ska bara komma ihåg att ta med glas med vatten upp till sängen.. andra natten man glömde..
men nu är de utgång som gäller.. ska ta en promenad i de friska å hoppas luften dödar nåra baciller !!
tjingeling

Av Pandan - 16 januari 2013 17:12

eller inte... näsan både rinner å är täppt.. feber som går upp å ner.. av alla tillfällen man kan bli sjuk på så är de nu när man är med Stefan.. mm.. men men.. jag har haft det värre. idag ska jag få göra maten.. fast kommer be om hjälp iaf.. Gunnars special blir de.. nom nom.. men nu.. komma tbx till huset. sitter i bilen å logga. men ni får ha det gött !!

Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards