Alla inlägg under november 2011

Av Pandan - 30 november 2011 21:40

Tack  ! ! ! ? ?


----------------------------------------------------------


Jag skrev te dig på facebook i måndags om att jag hade lite saker att berätta, ansåg du hade rätt att få veta de. å höra de från mig istället från andra vägen....

Att jag på senaste tid sen de tog slut  dock ej direkt efter, att jag håller på en kille...

Hur ärligt e inte de att höra från rätta hållet !?


Frågade dig om du hade nån på g lr höll på med nån...

inte ett ord fick man läsa...

om du hade en brud på G...

Nu sen igår kväll har du ett förhållade !

Du kunde inte ens yttra att du träffa en..

Tack ! å inte nog meddet.. du tog bort vänskapen oxå...

Trodde vi skulle va vänner trots de som hänt...


För du sa själv att vi skulle va vänner.


Snacka om att föra Mig bakom ljuset... ljuga o göra nåt helt annat än man kom överens...

Jag var ÄRLIG mot DIG som en vän som jag trodde vi va.

Tydligen är vi inte det !


Men hoppas du är Ärligare , Öppnare å allt annat negativt du gjort mot mig inte

finns i ditt nya förhållande, För jag vill inte att hon ska få känna detta jag känner just nu.

behandlat som skit , säger de ena o gör de andra....


Hoppas du får det du förtjänar i slutet...

Karma... snackar om karma..

men kan ej lova om de är bra karma lr ej !

Det är nåt du kommer uppleva sen.

och vilket kommer märkas...


Sitter i köket o terapilyssnar å lugnar ner mig så inte jag gör sönder något lr ryter åt nåra

jag ej vill göra... För jag e verkligen Förbannad att Du inte kunde vara Ärlig mot mig !


Detta trodde jag inte om dig !


Skiter i om din syrra, bror lr nån annan gemensam vän kommer plocka bort mig på facebook...

Bryr mig INTE !!!!

Tänker Bara omge mig med ÄRLIGA VÄNNER !!!!


Kärlek o tillit förvinner mer o mer till mansläktet ! Tack vare fd pojkvänner o dig...

Hoppas du är Glad o Lycklig i din situation du har satt dig i !!!

Skrev detta öppna brev på bloggen för du vill inte svara i mobilen när jag ringer.....

Vad är du rädd för ??


*Djupt sårad*


Av Pandan - 27 november 2011 23:16

--------------------------------

-------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------------------------



Hamna hos kussebusse efter jag va på megaviktigt möte i hans trakter lr på andra sidan av hans trakter,

men men... kusinträff hade man... skitkul hade man å trevligt oxå..

   

snacka,skratta , o sjöng gjorde man oxå..

Blev lite terapi av de hela..

Ska återvända å sätta resten av texten man plinta ihop medans han klinkade på sin keyboard o jag hade "tjuvat" datastolen o leta efter godis för texten man plinta ner..

Tog en av mina blogginlägg som rekvista/godis...


Kom nu på att jag har en text för min dotter.. vet den ligger nånstans...

Får leta senare... dröjer nu tyärr innan man kliver in i kussebusses mysiga lägenhet..så man har tid på sig..

Nu får all tid o pengar gå te dotterns ankomst..

visserligen ett köp har man gjort men tänkte så hon kan sitta vid data ensamen , o lite ostört , om hon inte får ta med sin.

så har hon en söt rosa sak att låna av sin mamma   

.........

hmm innan detta blir en novell... bye bye for now !


men om du är nyfiken på låten... klicka på  bilden på mig o kussen så kommer ni te låten, lyssna på plats lr ladda ner   

 
Av Pandan - 7 november 2011 18:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pandan - 6 november 2011 01:30

Nej det har ej löst sig på det viset ni tror...

Vill bara tacka ni som ställt upp o pratat med mig fått mig på andra tankar av just det som hänt...

Nya vänner som knytis på sista tiden..både norrut o söderut.. tack  


Mammas värmade , lugna röst som man hörde o hennes syn på det stora hela.   


En ny vän som bor i krokarna.. nyss åkt hem.

Kom över när jag va som mest nojig o full i varv med andra ord panikanfall.

Som värst va såpass illa att trodde de va nån utanför dörren o när jag kolla så 

va de mörkare än normalt när lampan ej lyser i trappen o fönstret va ej synlig.. sen efter tag så såg jag hela fönstret... skitskumt... vågade inte ens öppna dörren för jag va rädd att om de är nån där så kommer den överfalla mig..       




Så när J.L kom så slängde jag ut nyckel via balkongen.. 

Tack J.L .  


Kom till o med i 2 omgångar .. för han va fyllechaffis inatt. 


Känns att Jag o J.L har en bra framtid som goda vänner   

För vill han så..

Ser jag han gärna som en av mina närmnsta o bästa vänner i Västmanland !

Ähh han få helt enkelt aceptera den titeln.


Kommer inte på nåt mer o skriva... 

Men jag Är underbart glad över att J.L kom när de va som värst.. 


Tack igen underbara Vänner !    

Av Pandan - 5 november 2011 12:15

mår så jävla dåligt... vet inte va jag ska göra o hur jag ska göra.. sitter o stirrar på skärmen o uppdaterar alla flikar/sidor stup i ett .. Allt för att låta bli att göra de jag Verkligen vill.

Trots jag mår som jag gör nu o kände mig som jag gjorde igår, pga av allt o all överdriven kaffe intag så dricker jag massa kaffe idag med...  


måste även ner te affären o handla cigg, hoppas bara alla pengar räcker tills nästa utskick...

halvkorkat att tanka älsklingens bil med 100spänn men ändå smart... sen är han värd det.

Sen var det för att va på säkra sidan att man kom hem till mig utan på soppatorsk.


Vill ej fråga mamsen lr nån annan om föra över pengar.. för de kommer soc räkna som inkomst.

dum ändrad regel... Kan visserligen göra en omväg men ... känns att man bara utnyttjar isf.

och en lång väg för oxå..


Saknar dig   förlåt..

Av Pandan - 5 november 2011 11:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pandan - 5 november 2011 10:42

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 


Försöker komma på andra tankar...

lite grejer har hänt... tråkiga grejer..

men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge

heter ett talespråk. Hoppas att de blir så.. att i slutet finns nåt gott.

Men till rubriken.. Har ändrat text igen.. denna gång är jag mera nöjd.. kommer

nog bergis ändras åter igen.

men de får man ta då.

tycker textvalen kan va i samma stil som texten ser ut o inte att man får joxa fram o tbx mellan inställningar och bloggens sida o se hur text ser ut !

skärpning !

De ska gå snabbt o mest Smidigt att blogga o byta så man ska hade.. men på de stora hela. bästa bloggdomän hitills, inte krånglat ett dugg. visst lite krångel men de berott på att de vart updateringar som pågått o man ej kunna logga, aceptabelt. 

mina gamla bloggdomäner ville inte ens få mig att logga in

eller va kvar inloggad  


men här får man va inne så länge man vill   

känner mig bortskämd på denna sida.


kommer blogga en låst medans ni läser denna för att få ut hur jag mår o hur de blev såhär.
Få får mera aha över detta än ni andra . sorry men så e de.



Respekt o Kram 


Av Pandan - 3 november 2011 20:46

..................................................

..................................................

........................................

..................................................

..................................................

.........................................

..................................................

..................................................

..............................................

..................................................

..................................................

......................

..................................................

..................................................

...............


Har du fått nya koden av mig via sms ? 


Om inte !!!

 

sms mig när denna inlägg är läst !

  Så fås den tbx i ett sms ! 


Känns att nån bräckte gamla koden jag bytte ut / ändra tidigare..


Har bytt/ändrat igen ! ! !

Hahahahaha...


Märks vilka som fås men de märks i sms !

Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards