Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Pandan - 4 januari 2012 22:33

Nyårstimman e slagen sen Mååååånga timmar sen..

Men saker o ting har hänt... sen dess !

Hälsat på dotters morfar gjorde man på nyårsafton,

käkade underbar god potatis-gratäng som dotter o mormor gjorde... väldans duktigt gjort av dem  

rotat i förrådet för att kolla om man hitta nåt skojsigt. å de kan jag lova att man gjorde...

Utöver en bättre vinterjacka så hitta man sina kläder man en gång i tiden hade lämnat kvar , som sedan farsgubben sedan påstod inte fanns hehe..

ahjah...

Sen kom dagen då det var dags o åka hemåt..

Lämna hjärtat för sen själv åka vidare..Vilket var igår..

Efter man lämnat dotter va det dags för min tur att ta tåget vidare,

Vilket va en smärre pärs..För Båda tågen man sikta in sig på efter lämnat hjärtat va de förseningar på ! 16.07 nya tid 16.40 ... Smarta jag tänkte.. Tar 16.37...så lämnar jag staden före tåget som e försenat å åker iväg i rätt tid. Ahjoh tjena

Kommer till spåret... Ny tid 16.40 på de tåget!!!


Va är oddsen på att 2 tåg på raken är försenade ?

Sitter nu hemma hos en vän , har väns son som sällskap medans vän jobbar, o tur att sonen är såpass gammal att han e självförsörjande.

höhöhö...

men mat gjorde man trots man inte mått så himlans hyvens.. Räcker även till vännen när han slutar jobbet

 Sitter o glor på Jönssonligan via dvd trots den går eller gått på 7an.. vet inte om de är samma del av som visas på tv .. men men... 

Innan inlägget blir marathon så ..

hmm bloggae så länge att vän hann o komma hem ! så nu så ! 

sociaaal trots man mår pyton !





Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards