Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

Kaptenen tackar <3

Av Pandan - 24 januari 2012 00:51

hahaha.. oj oj.... Kaptenen gillar o skrivit de man gjort i hans logg på facebook... kan säga.. tack för uppskattningen o dina ord !

Kan även lov o erkänna att jag trodde icke det skulle bli så många inlägg under gala-kvällen.. hela 5st inkl länk till bloggen...

Känns lite stalker-varning , typ.. men vah fean... Hur ofta händer det.. 

Att en av sina favoriter i musikbranschen kammar hem 2 bästa vinsterna man kan få.

Hans ord i alla låtar han kommit med har en innebörd.

Ett budskap , En tacksamhet och framför allt

Lev ett liv man mår bra av !


Senaste låtarna som "saknade vänner" får mig o tänka på de som gått bort i min omkrets... vänner som släkt , till bekanta o nära bekanta..

saknar dem som fean... speciellt min morbror och polare Emil.


Låten "Juh mer dem spottar" fick mig att inse att

sluta umgås med folk som bara suger musten ur en...


"Okänt nummer" håller totalt med om att varför ska myndigheter ringa med dold nummer.. men ibland e dold nummer bra.. en vän måste ha det.. o hon e den enda som ringer med dold nummer, inte ens myndigheterna ringer mig längre.... så jag vet .. De är min SistahWife som ringer med okänt nummer.
Finns fler o massa mer låtar jag tagit till mig men de skulle ta heeela natten att gå igenom...

Tackar för mig denna gång o lämnar bilder

från min facebook där

Kapten Röd tackar mig

för alla inlägg jag gjorde ! 

   



         

   
 
Sistahwife alt. "storasyrran"

Sistahwife alt. "storasyrran"

24 januari 2012 07:08

Håller med om myndigheter o deras okända nummer, man vill ju inte svara iom vissa ringer m dolt för att trackassera o även hota en, på samma gång kan man ej polisanmäla detta, för deras nummer går ju ej att visa på samtalslista. Man själv vill inte, men måste ha dolt nummer numera, lider m mina vänner , men tur väl så kan man smsa dom sekunderna före samtalet att man ska slå en pling.

http://annorlundafamiljen.bloggplatsen.se

Pandan

24 januari 2012 12:51

Love ya ma sistahwife.. u much better then ma bloodsister i had once in ma life

 
Ingen bild

Fakta....

24 januari 2012 14:37

Nu ska jag inte vara negativ.... Men Okänt nummer är faktiskt en låt om Kalle Bäck... "Låten handlar om Kalle Bäck, matros på fartyget S/Y Älva, min skolas skepp... den handlar om när Kalle ringer." :)) så de är ingen diss till Myndigheterna :) peace out!

 
Jorgas

Jorgas

24 januari 2012 17:16

Tycker jag läst antingen någon kommentar eller blogg inlägg i npgot i stil med "att jag är säker på att han/hon skrivit något om mig som jag inte kan kommentera pga jag blivit blockad...fast det kanske gällde fejjan :S Men med det som står citerat är det mycket lätt att dra slutsatsen att någon tror man skrivit något om någon som någon inte kan läsa och kommentera

http://jorgas.bloggsida.se

Pandan

24 januari 2012 17:27

tack nån som förstår mig... men nu kan hon fetglömma att få se nåt jag skriver.. hon vill inte jag kommenterar i hennes blogg o varför ska hon då kommentera min ? eftersom jag "misstolkar" enligt henne så behöver hon inte se Nåt alls i min blogg !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pandan - 8 oktober 2015 23:52

Jaa..En sak som jag funderat länge på.. Varför är det ens större okej, att tycka att det är mer okej att den föräldern som jobbar är trött efter jobbet än den föräldern som är hemma med barnet/barnen och är trött efter dagens göromål ? Varför är d...

Av Pandan - 3 oktober 2015 12:34

Deppa över mer lr mindre saker men säger..Skit... När man väl får chansen att vara sådär 100% barnfri...Vad händer när man nästan är redo att gå hemifrån...hostar lungorna ur sig och kräks för andra gången för idag... *FAN*... Bara klä av sig och ner...

Av Pandan - 21 september 2015 10:21


En bild säger mer än mina ord... Men Andra upplagan av bakluckeloppis går av stapeln 4okt. ...

Av Pandan - 18 september 2015 15:15

Va faan är det inte torg-renovering som oljud.... Ska dem rusta upp lägenheten ovanför oxå...låtit lika mycket därifrån som utifrån men utifrån slutade oljudet kring lunch (11-12) Om det är renovering av lägenheten ovanför så får hyresvärden Hemskt...

Av Pandan - 6 september 2015 08:08

Jaa.. Inte lätt detta men, Igår var vi och kände o klämde på framtida investeringen.. Hittade där 2st... Men priset var så högttrots rea att lagom när halva vintern är kommen/gått.. Om inte längre.. Så har vi skrapat ihop till ena lr andra. Vill ha ...

Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards