Alla inlägg den 26 september 2012

Av Pandan - 26 september 2012 08:38

Vädret är inte o leka med idag...

Nej inte storm...
Men det regnar ute, såna där små rackare kommer ner o dem är massor
Vaknade tidigare o då va de stora droppar som bara rämmade ner från himlen..
Ska leta upp paraflaxen (paraplyt).

För Jag ska med bussen in till stan och ska på möte.
Första grej som jag kommer ta upp.. Flytt.. pallar inte bo kvar här..

Knappt nån av mina vänner kommer på besök iaf dem som bor istan...

Men folk i andra städer,grannkommuner o län , dem kommer..

och er älskar jag   

Även du tösabit som har mitt gudbarn   
Du har inte varit här än , vet en dag kommer du.. och den dagen
blir stort happyface på lilla maij (läs mig på skånska)

Måste se till och åka ner.. missade gudbarnets 1år kalas   
men att åka ner Ska jag, innan och FÖRE årets Slut !


Hade en grym annorlunda dröm inatt... jag hade fått körkort.. genom att 
bara traska in till bilskolan.. sen fanns de uppgifter i deras databas att jag skulle direkt till uppkörning... jag vart vaaah..tankar gick som.. inga böcker, inga pappersprov.. hallå..
Ja ja bara följa order å databas.. kom dit.. fick körkortet Utan att Köra upp ..
hallå ? va är de som händer... ahjah utanför står en svart raggarbil, hyffsat avlång o konstiga är, jag vet innerst inne den är min o plockar upp nycklar från jackfickan. ännu en tanke , hur visste jag detta o nyckel låg där... men men glad i hågen åkte jag iväg    ... för att sen slira runt... hinner parka bilen traska iväg..
möta polare... berätta va som hänt o vill visa upp bilen..
kommer dit o bilen är borta... men Var ?
Vaknar förvirrad ,förskräck o undrande.. Va faaan va de för jävla dröm !? undrar fortfarande vem fan snodde min fina raggarbil   ..
Trots detta va en dröm kändes ändå så bläää...
Nä dricka kaffe o röka o leta paraflax..
baij baij på er

Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards