Alla inlägg den 16 september 2012

Av Pandan - 16 september 2012 22:12



Har vart på Liseberg på lite underbar go spelning med en av Sveriges bästa artister.

Nämnligen goa Göteborgarn Kapten Röd. han sjöng, han spexa, han levde upp ,

han tog Över Liseberg och fick 15ooo fans att gunga , hoppa , dansa o sjunga loss

Märks att han är VÄRD sina priser från p3-galan å  mer VÄRD EN p3-guld mick.. borde vare mer guldmickar till han.
Önskar man kunde vrida tebax tiden.. för att stå där igen..
Detta va inte sista gången jag ser Kapten.. och Kommer Aldrig sluta lyssna !
Kapten gav järnet. o höll den varm hela spelningen som varade 1tim o 40min.

Här e bilder mestadels som min vän Jörgen tog   
För själv tog man knappt nåra bilder då man va i himmelriket   

ger er en videoklipp från showen från publikhavet men ... inte jag som filmat, Ger er även ett klipp

från scenen oxå . saknade vänner o en dub till Internal Dread , må han vila frid o sprida kärlek där han är nu ! titta o njut o skänk en tyst minut, en tanke eller fler till dem som gått bort och ta hand om era vänne som finns där fast ni är fattiga o kyrkoråttan är rikare än dig !




                               

Av Pandan - 16 september 2012 01:48

skulle blogga om kapten röd...hänt andra saker som gjort blogg kommit i lä...gör nytt försök när jag vaknat...nu sova i kvavt rum o med en mini bordsfläkt som snurrar för fullt...
svettas trots fläkt e igång.....men...
GOD NATT å sussa sött...

Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards