Alla inlägg den 3 oktober 2015

Av Pandan - 3 oktober 2015 12:34

Deppa över mer lr mindre saker men säger..Skit... När man väl får chansen att vara sådär 100% barnfri...Vad händer när man nästan är redo att gå hemifrån...hostar lungorna ur sig och kräks för andra gången för idag... *FAN*... Bara klä av sig och ner i sängen..
Har försökt få till en sån här dag länge..
Höll på att få panik över att sambon inte verkade fatta att jag behöver få andas ut och ladda upp mig genom att jag.. Bara jag..inga barn och ingen sambo.. Gå hemifrån och känna mig fri.. För några timmar...
Vart fullt sjå att jag fixar ena och andra saker.. Hade en tuff graviditet som jag inte än återhämtat mig på.. Vart sjuk 2 gånger inom loppet av 5mån.. För ca 5mån födde jag Vilma.. En tuff process att få komma hem från BB.. Där man var sömnlös tills jag kom hem..
Knappt fått sova ut ordentligt..
Passa upp familjen och försök till att passa på att sova när baby sover har misslyckats pga oljuden runtomkring.. Vilket jag inte kan komma att be om att "kan ni vara snälla och dämpa er" då det byggs om på torget nedanför lägenheten och nu senaste veckan renovering av lägenheter i ens trapp..
En Vilma som är övertrött och inte kan somna till det sistnämnda gör inte saken bättre..

Så denna dag som skulle blivit in till stan och bara vara sket sig totalt pga min jävla hostattack.. Hoppas jag kan få lite sömn istället.. Så får jag åka in en annan dag..
Kanske till storstan!?
*gråter*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards