Alla inlägg den 24 december 2011

Av Pandan - 24 december 2011 14:07

Till er alla som har familjen och nära o kära hos er denna dag !


Uppskatta dagen , Tacka dem för dem har Tid att tillbringa denna mysiga dag

med er.

För en dag , kan ni vara ensamma å bortglömda !

Visst det är bara Julafton och inte Tacksägelsedagen

men

man ska vara tacksam vilken dag som helst tycker jag

och speciellt lite xtra på högtider !



Tack mamma att du är hemma hos mig på Julafton  




 God Jul vill jag önska er alla igen  

Av Pandan - 24 december 2011 11:25

 


GOD JUL  




Vill önska alla min läsare en God Jul och

hoppas ni får en underbar jul , önskar er allt gott   




Jag hoppas min jul börjar bra, gjort det hitills... hoppas den inte blir katastrof lr lite iallafall när man ska ställa sig i duschen o samt ta sig ett bad..

För er som följer mig vet att jag har stora problem med att få varmvatten

i ett hyreshus inne i en större by !!!
Nog bor man halvt som halvt på landet men

varmvattnet behöver inte bete sig som man

skulle bo i egen kåk med egen varmvatten-beredare !!!
Fick igår efter en rejäl argsint samtal till Kbab,

Ett besök av en

vaktmästare...

Aså ..

ska man ringa in o va flyförbannad för dem ska ens skicka ut arbetsorder till sina arbetare ???

Hur som haver... lite titt o berättande o gissnigar o ett återkommande besök av

samma vaktmästare så Ska vattnet inte krångla något mera !
Passade på i besökomgång nr1 att fråga om andra saker, dem saker jag ringt in för Flera månader sen, snart 1år sen om... han tyckte att Det är bara för mig att
ringa in och anmäla felen på nytt.. För han skulle (verkade så efter orden) ha xtra öga på arbetsorderna  
Det får man se hur de blir.. ska i vilket fall påpeka på nytt...



Upp till Bevis !!!



Lite gnäll o berättande va som hänt sen sist men

Åter igen...



GOD JUL mina läsare    




Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards