Alla inlägg den 31 december 2011

Av Pandan - 31 december 2011 13:47

Idag kan ingen ha missat att de är nåra timmar kvar sen är de nytt år !

Men innan de blir nytt år för min del ,

Ska jag o dotter promenera o hälsa på hennes

morfar. mormor följer med självklart.. hennes intiativ att promenera oxå.

Har besökt morfar en gång förut o de va dagen efter man hade kommit.


Idag ska man äta god mat.

Dotter har bestämt va man ska äta.. Vi ska härma hennes pappa o hans nya tjejs

nyårmat..


Fläskfilé med potatisgratäng , bea-sås o vitlökssmör.


Hoppas de smakar lika gott som det låter  


Solen skiner här iallafall och det är minusgrader... Ser väldigt bra ut för att få en Fin nyårsnatt å se när grannarna smäller av sina raketer...

Om nu grannarna har kvar raketer till i natt !!!???

För här har de smällt o smattrat som bara den så här i dagarna före !!!

Och lilla jag har klämt av en truddelutt som Abba sjunger " happy new year..lalala" och moa har bara flinat o fnissat åt mig ...

men kul att man kan glädja sin dotter på så enkelt sätt  


å på tal om att smälla av raket.. hörde en nyss...

såååå...


HAAAAAAPPPPPYYYY NNEEEEEEW ,

YEAR HAPPY NEW YEAR.... LALALALALALALA !

(väljer att ge er ett klipp på det oxå så ni vet vilken låt jag jollrar ( roar min dotter ) med !
 

Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards