Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Pandan - 15 maj 2011 22:20

Hemma pga viktigt möte imorrn..

Som jag skrev tidgare .. tror jag   har man fått tag på sin handläggare på soc ! 

WOAW !! efter sisådär en jagande sen slutet av feb... Så nu ska man på möte.. lr få hembesök.. Ska visa allt jag mailat om har jag tänkt.. om hur sprickor i väggar som gör att man blir bara frusterad över att se.. från golv till tak finns en precis bakom tv o en snett breve mot balkan.. ena hörnet i köket .. anslutning där man har köksradion nämnligen.. sen i sovrummet har man oxå samt konstiga fläckar i taken (ser ut som vattenläckage fläckar) ! tänkte får handläggare se detta... kan han kan puscha på hyresbolaget att komma o fixa detta.

Ska även snacka annat som jag mailat om.

Få se om man bjuder på kaffe... tanke på jakten att få tag handläggaren tog sin tid!


planerna för kvällen.. kolla 2½ Men med älsklingen... sen glo på serien "ghost whisperer" .. Så man få se hur många avsitt man hinner se innan man slocknar ^^)

Näh ta de avsluta o va med älsklingen o glo tv sen serie !


Until i write again ! BLESS ! 

Älskar dig P.J

Av Pandan - 15 maj 2011 01:51

hänt mycket på kort tid :)

fredagen gick ut på att vänta på jörgen efter man snackat ihop sig att han

skulle med till Lindesberg Crusing ^^)

mot Arboga samma kväll för att sova där för att på lördagen åka dit..

Men före man drog sig ditåt hamna man hos polare B o satt på balkan o grilla..

sen drog man alla mot crusingen o parka bilen o sen va man så gott som på samma ställe resten av dagen samt kvällen.. massa bilar .. till o med grannen va ute å åkte..

min granne från Kolsva, dock känner jag inte personen men bilen kände man igen.

Närmare midnatt bestämde man at rulla hemåt.. Vilket jag uppskatta.. började bli trött o ville hem o sova... Sen även min höft.. går just nu som Tant Agda 80+

Trots kort hemresa så va de ett helvete att sitta upp.. hade man fått bedövning av nå slag typ 18sprutor morfin hade resan vart mera angemän.. men Underbart o trevligt o roligt sällskap hade man + att man va 1pers mer på vägen hem.. Jag va ensam brud i sällskapet o jag övdelevde dagen o kvällen samt resan men ont i höften har man .. fick en lätt massage i svanken av älsklingen när man kom hem <3  Grymt uppskattat.. för Jösses va de onda släppte =oD

mindre ont men går förjävligt..

Hoppas ba nu att när man vaknar att man kan kliva upp ur sängen, annars är de ganska halvkört för min del att va lite romantisk till plutt.. har planer att brygga kaffe o väcka o servera som tack för att han finns o är den han är o uppskattar minsta lilla grej han gör <3

näh nu sova o hålla alla tummar o tår o allt annat som går o hållas o hoppas man icke har ont ab o kan pallra sig upp obemärkt !!!


Untill i write again ! BLESS !

Älskar dig P.J <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till mig ! Här kommer det finnas..
Söta som sura inlägg blandade kanske med beska o kanske lite saltiga.. Lite som en påse gott o blandat är juh livet ! Läs o ta del av mitt konstiga liv , lämna gärna en kommentar skratta ,gråt. Gör vad du vill

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Auto update of my life !

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

DEN ÖPPNA GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards